wstrzymanie wytrysku podczas stosunku

1. Data: 2002-11-05 17:19:29

Temat: wstrzymanie wytrysku podczas stosunku
Od: "eOn" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hello
mam pytanie czy jezeli tuz przed wytryskiem partnerka zacisnie mocno
członka (nie nastąpi wytrysk, lecz nastąpi orgazm ;) moze to spowodowac
jakies wewnetrzne zmiany?

{chciałbym sie dowiedziec co sie dzieje z niewypuszczonym nasieniem...}

poza tym po takim manewrze jestem gotowy do ponownego stosunku (w sumie tak
do 5razy)

dzięki

2. Data: 2002-11-06 15:25:52

Temat: Re: wstrzymanie wytrysku podczas stosunku
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eOn" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>

> {chciałbym sie dowiedziec co sie dzieje z niewypuszczonym nasieniem...}
>

> poza tym po takim manewrze jestem gotowy do ponownego stosunku (w sumie

kolega chcial sie zapytac czy tylko pochwalic ? ;P
nasienie poprzez tzw. wytrysk wsteczny wedruje do pecherza moczowego...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

3. Data: 2002-11-06 23:24:21

Od: "eOn" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> kolega chcial sie zapytac czy tylko pochwalic ? ;P
> nasienie poprzez tzw. wytrysk wsteczny wedruje do pecherza moczowego...

sory waldim ze poszło na priv
...ale dzieki

4. Data: 2002-11-07 14:00:21

Od: Marek Bieniek <mbieniek@poczta_nospam_onet.pl_invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 6 Nov 2002 16:25:52 +0100, WALDIM wrote:

> kolega chcial sie zapytac czy tylko pochwalic ? ;P
> nasienie poprzez tzw. wytrysk wsteczny wedruje do pecherza moczowego...

Praktyka taka zwana bywa sposobem saksońskim, nie mam pojęcia dlaczego:)
Co ciekawe - potrafi się utrwalić, czyli niezależnie od tego, czy
zaciska się cewkę, czy nie - ejakulat wędruje do pęcherza. Jest to
zaburzenie kopotliwe, jeśli chce się mieć dzieci i z tego co wiem trudne
do wyleczenia.
Z tego co wiem. Andrologiem / urologiem nie jestem.

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)
"Rozmiary guza są niewielkie, zas położenie parszywe,..."
(dr D. J.)

5. Data: 2002-11-07 17:32:43

Od: "O.K." <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"eOn" <e...@p...onet.pl> wrote in message
> hello
> mam pytanie czy jezeli tuz przed wytryskiem partnerka zacisnie mocno
> członka (nie nastąpi wytrysk, lecz nastąpi orgazm ;) moze to spowodowac
> jakies wewnetrzne zmiany?

Tak, rozsadzi Ci penisa

6. Data: 2002-11-07 22:18:40

Od: "eOn" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "O.K." <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> "eOn" <e...@p...onet.pl> wrote in message
>
> Tak, rozsadzi Ci penisa

panu podziękujemy

7. Data: 2002-11-08 08:26:05

Od: "O.K." <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "O.K." <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> panu podziękujemy

I wzajemnie. Idz na grupe pl.soc.seks

Berodual
antykoncepcja a stany depresyjne
białko w moczu??
Re: Poszukuję strony z opisem działania leków
ginekomastria