Popcorn raz jeszcze

1. Data: 2002-11-29 08:35:45

Temat: Re: Popcorn raz jeszcze
Od: "Bartek" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Z gory dzieki za wszystkie sugestie :)

Chyba jednak normalnie sola - moze maja jakas specjalnie, drobno zmielona
sol... Ja bywajac w duzych multipleksach, typu Multikino, pare razy sie
przygladalam calemu procesowi... Posypuja po prostu popcorn dosc duza
iloscia soli ( taka lopatke cala wysypywali), nie wiem jak w innych tego
typu miejscach, ale mijuz 2 razy zdarzylo sie w Multikinie w ciemnosciach
sali kinowej ugryzc zamiast kukurydzy duza grudke soli... Niezbyt przyjemne
doznanie smakowe ;)))
Pozdrawiam
Nikoosia

1. Data: 2002-11-29 11:22:11

Temat: Popcorn raz jeszcze
Od: Brader <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

...nie znalazlem odpowiedzi na powyzsze pytanko w archiwum grupy, wiec
postanowilem zapytac :)

Czy ktos z Was zastanawial sie, w jaki sposob solone sa np. "Kinowe"
Pop-corn'y? Soli jakotakiej w nich nie czuc (w sensie grudek), a mimo to
sa idealnie slone. Do glowy przychodzi mi przyrzadzanie go na slonym
oleju, ale olej to nie woda i sol za bardzo w nim sie nie chce
rozpuszczac... :) ...macie jakies pomysly?

Z gory dzieki za wszystkie sugestie :)

Pozdrowionka

1. Data: 2002-11-29 11:57:15

Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Brader" <a...@b...gnet.pl> napisal w
wiadomosci news:3DE74DE3.11B6C32F@box43.gnet.pl...
> [...]
> oleju, ale olej to nie woda i sol za bardzo w nim sie nie chce
> rozpuszczac... :) ...macie jakies pomysly?

sa najczesciej przesolone, pfe! Chyba neutralizuja smak u czesto jadajacych
te pudla. Albo specjalnie sola ponad miare, zeby potem cala sala kinowa
latala kupowac hektolitry coca coli.

wkn

1. Data: 2002-11-29 21:15:53

Od: Brader <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wkn wrote:
> sa najczesciej przesolone, pfe! Chyba neutralizuja smak u czesto jadajacych
> te pudla. Albo specjalnie sola ponad miare, zeby potem cala sala kinowa
> latala kupowac hektolitry coca coli.

Hehe, akurat do kina chodze kilka razy do roku wiec do czesto jadajacych
nie naleze :) ...mimo to interesuje mnie technika przyrzadzania :)

Pozdrowionka

1. Data: 2002-12-01 16:56:45

Od: "AnnaBlue" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w mojej rodzinie jest ktos, kto w sezonie letnim taki popcorn przy molo
sprzedaje:-) dopytalam sie- okazuje sie, ze do tej maszyny wklada sie porcje
kukurydzy i odpowiednia miarke soli. Kukurydza "strzelajac" powoduje ruch w
calej masie popcornu i sól sie idealnie miesza w calosci.
pozdrawiam,
Anna Blue

Uzytkownik "Brader" <a...@b...gnet.pl> napisal w
wiadomosci news:3DE7D909.227154B8@box43.gnet.pl...

1. Data: 2002-12-01 23:35:49

Od: Brader <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

AnnaBlue wrote:

> [...]
> kukurydzy i odpowiednia miarke soli. Kukurydza "strzelajac" powoduje ruch w
> calej masie popcornu i sól sie idealnie miesza w calosci.

Dzieki wielkie!

Teraz wiem w koncu jak to dziala :)

Pozdrowionka :)

1. Data: 2002-12-01 23:37:12

Od: Brader <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bartek wrote:
> sali kinowej ugryzc zamiast kukurydzy duza grudke soli... Niezbyt przyjemne
> doznanie smakowe ;)))

Dzieki za spostrzezenie :> Ta grudka rzeczywiscie chyba do
najsmaczniejszych nie nalezala :)

buffalo wings
pasta AJWAR
Karp pieczony z kminkiem