Poped plciowy u 30-latka

1. Data: 2003-05-21 09:31:58

Temat: Poped plciowy u 30-latka
Od: "zmartwiony" <n...@m...maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam prawie 30 lat i chcialem sie zapytac jaki poziom popedu seksualnego w
tym wieku u mezczyzny mozna uznac za normalny? Wiem, ze to zalezy od wielu
cech indywidualnych ale czy przy braku partnerki nie powinien on byc "ciagle
obecny i dawac mi sie odczuc"? Tym czasem jest (uwazam) niewielki. Ogolnie
raczej jestem zdrowy, w wieku 16-23 lat mialem okropna burze hormonalna i
teraz czuje jakbym sie juz "wypalil". Czy to mozliwe? Moze w tym wieku to
normalne...(jak poznam jakas kobiete to jej nie dam rady!:))) Pojde z tym do
lekarza ale chcialem zapytac sie na ile to moze byc niepokojace i czy inni
tez tak czuja?

Pozrdawiam,
Troche Zmartwiony

2. Data: 2003-05-21 10:41:29

Temat: Re: Poped plciowy u 30-latka
Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zmartwiony" napisał ...

> Ogolnie
> raczej jestem zdrowy, w wieku 16-23 lat mialem okropna burze hormonalna

Czyżby Ci tego akurat brakowało ???

> jak poznam jakas kobiete to jej nie dam rady!:)))

Spoko, spoko, bez czarnowidztwa ... :-)
Popęd seksualny człowieka tym się różni od zwierzęcego,
że jest ukierunkowany na konkretną osobę/osoby.
Przecież nie o to chodzi, żeby latać po mieście
z wywieszonym językiem i napalać na każdego
przedstawiciela płci przeciwnej, który sobie
spokojnie po gazetę idzie. ;-)
Tak bywa tylko w okresie, jak to sam nazwałaś,
burzy hormonalnej. I chwała Bogu, bo na dłuższą
metę byłoby raczej męczace. I bez sensu w dodatku.
Z czasem zaczynamy wiedzieć, czego chcemy, a czego
nie, co nas pociąga, a co wręcz przeciwnie itd.
Tak więc nie martw się na zapas i nie wmawiaj sobie,
żeś chory, bo Ci palma nie odbija jak w wieku lat 20.
Poznaj najpierw kobietę, która będzie Cię naprawdę
pociągała i to pociagała dlatego, że ... wpisać dowolne,
co tam kto lubi ..., a nie tylko dlatego, że jest po prostu
kobietą, a wszystko się ułoży.

Pozdrawiam !
Mała Mi

3. Data: 2003-05-21 14:34:21

Od: "beatag" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2003-05-22 11:09:11

Od: "Doxent" <d...@y...de> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> Mam prawie 30 lat i chcialem sie zapytac jaki poziom popedu seksualnego w
> tym wieku u mezczyzny mozna uznac za normalny? Wiem, ze to zalezy od wielu

mam 28 lat i nie mialem nigdy partnerki i zauwazam ze teraz zniknela mi
wogole potrzeba jej posiadania a z wiekiem bedzie ona prawdopodobnie jeszcze
mniejsza. Najgorzej bylo w okolicy 23-25 lat a potem jakos przeszlo.

5. Data: 2003-05-22 11:48:47

Temat: Odp: Poped plciowy u 30-latka
Od: "Mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Doxent <d...@y...de> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:baiarg$smt$...@a...mega.net.pl...

> [...]
jeszcze
> mniejsza. Najgorzej bylo w okolicy 23-25 lat a potem jakos przeszlo.

Jesteś księdzem/zakonnikiem czy to po prostu Twój wybór?
Nie zakochałeś się jeszcze nigdy?
Pozdrawiam
Mariola

6. Data: 2003-05-22 11:53:13

Od: "zmartwiony" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nooo dzieki za pocieszenie ale i tak wolalem jak mialem ta ciagla
ochote:)... ona daje mezczyznie (tak mi sie wydaje) sile do dzialania. Teraz
to jakos tak zycie jest mniej kolorowe:))

Pozdrawiam,
Pocieszony zmartwiony

7. Data: 2003-05-22 11:58:06

Od: "zmartwiony" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jeszcze
> mniejsza. Najgorzej bylo w okolicy 23-25 lat a potem jakos przeszlo.

Potrzeba posiadania kogos bliskiego ma wiele zrodel... Banalne stwierdzenie,
ze zycie ma sens gdy poswieca sie je drugiej osobie, jak dla mnie nabiera
mocy z kazdym dniem :))

Pozdrawiam!

8. Data: 2003-05-22 12:19:50

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zmartwiony" napisał ...

> Nooo dzieki za pocieszenie ale i tak wolalem jak mialem ta ciagla
> ochote:)... ona daje mezczyznie (tak mi sie wydaje) sile do dzialania.

Nie tylko mężczyznom. :-)
Ale będę się upierała, że raczej ciągła ochota nakierowana
na konkretny obiekt (no ... może kilka obiektów),
a nie takie ogólne i zawieszone w próżni nabuzowanie.

Pozdrawiam !
Mała Mi

9. Data: 2003-05-22 12:26:54

Od: "Doxent" <d...@y...de> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteś księdzem/zakonnikiem czy to po prostu Twój wybór?
> Nie zakochałeś się jeszcze nigdy?

moj wybor i niestety ekonomia zycia.
A zakochanie przeszlo mi w I kl liceum.

10. Data: 2003-05-22 12:42:55

Od: "Mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zmartwiony <n...@m...maila.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bafh7u$2v3$...@m...net...
> [...]
do
> lekarza ale chcialem zapytac sie na ile to moze byc niepokojace i czy inni

Mam 26 lat i nigdy nie miałam dużego popędu i nie martwiłam się tym. Pewnie
nigdy nie będę miała wiekszej ochoty ale do specjalisty się nie wybieram. Na
tym świat się nie kończy, więc nie martw się tym, to normalne. Może trafisz
na kobietę, która będzie Cie rozkręcać.
Pozdrawiam
Mariola

migrena podstawna - nudności