leczenie kanalowe -pyt

1. Data: 2003-05-21 08:00:40

Temat: leczenie kanalowe -pyt
Od: "sparkov" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dwa kanaly mam juz drozne pozostale dwa sprawiaja klopoty mojemu dentyscie -
nie sa one zbyt proste:) dentysta powiedzial iz jesli jutro nie uda sie ich
wyczyscic to trzeba bedzie wyrwac ( to jest mloda dentyska z marnym
doswiadczeniem ) . dlatego moje pytanie brzmi czy czeste sa takie przypadki
ze nie daje sie dojsc do konca kanalu?
pozdr

2. Data: 2003-05-21 08:11:03

Temat: Re: leczenie kanalowe -pyt
Od: "pamana" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sparkov" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wyczyscic to trzeba bedzie wyrwac ( to jest mloda dentyska z marnym
> doswiadczeniem ) . dlatego moje pytanie brzmi czy czeste sa takie

czas zmienic dentyste :)
paula

3. Data: 2003-05-21 09:07:20

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyczyscic to trzeba bedzie wyrwac ( to jest mloda dentyska z marnym
> doswiadczeniem ) . dlatego moje pytanie brzmi czy czeste sa takie przypadki

Jest preparat, bodajże prod. francuskiej do udrażniania kanałów. Rozmiękcza
tkankę i w efekcie łatwiej jest przedostać się miazgociągiem do wierzchołka
korzenia.
Zmień lekarza w przypadku, gdyby dotychczasowy obstawał przy extrakcji.
pavulon

4. Data: 2003-05-21 09:19:14

Od: "sparkov" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wielkie dzieki!!

5. Data: 2003-05-21 20:50:21

Od: "Wojtek G" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wierzchołka
> korzenia.
> Zmień lekarza w przypadku, gdyby dotychczasowy obstawał przy extrakcji.

Ten preparat to ENDOŻEL, działa całkowicie bezboleśnie a skuteczność 100%,
polecam znam to z autopsji, zmień koniecznie lekarza, szkoda zębów!!!

6. Data: 2003-05-22 22:35:37

Od: "Adam" <a...@...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek G" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

| Ten preparat to ENDOŻEL, działa całkowicie bezboleśnie a skuteczność 100%,
| polecam znam to z autopsji, zmień koniecznie lekarza, szkoda zębów!!!

WOW... jestem pod wrazeniem.. 100%... a skad masz takie dane?? EDTA pomaga,
i owszem, ale nie w 100%....

a tak wracajac do tematu - jezeli kanaly sa niedrozne (co czasami sie zdaza)
a zab nie daje dolegliwosci bolowych - mozna zakonczyc leczenie, w mysl
zasady 'co natura zamknela dobrze, ty lepiej tego nie zrobisz'.
amen

Adam

HCV
inkrustowanie