Popiół nawozem ???

1. Data: 2004-06-11 08:04:21

Temat: Popiół nawozem ???
Od: "lk" <e...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam trochę (całkiem sporo) popiołu po spalonym, własnym sianie.
Wygląda to paskudnie, muszę to usunąć, najlepiej gdyby było to coś warte i
możnabyło podsypać tym np.drzewka (jeżeli nawóz) lub chwasty (jeżeli to
nie-nawóz) !!!

2. Data: 2004-06-11 10:57:16

Temat: Re: Popiół nawozem ???
Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:40c96780$1@news.vogel.pl,
lk napisał(a):
> [...]
> Wygląda to paskudnie, muszę to usunąć, najlepiej gdyby było to coś
> warte i możnabyło podsypać tym np.drzewka (jeżeli nawóz) lub chwasty

Popiół najlepiej dodawać do kompostu. Jeżeli kompostu nie robisz to popiół
można użyć jako nawóz "pod wszystko" a jedynym ograniczeniem jest to by Ci
się błotko nie zrobiło (przy opadach) jak dasz za dużo.

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

Dziwny wygląd iglaków
Szybko rosnace drzewka[OT] prosze o porade- Warszawa
co zrobić z trawą skoszoną?
Prysnął kolejny mit
WARNING: All files posted by imAhoe contain viruses