Popiol z drzewa lisciastego

1. Data: 2003-01-15 12:54:35

Temat: Popiol z drzewa lisciastego
Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
chcialabym zapytac , czy ktos wie moze co robic z popiolem z drzewa bukowego ,
debowego lub grabowego . Moj dom jest ogrzewany kominkiem , w ktorym palimy
tylko wymienione drzewo . Po zimie zostaje sterta popiolu . nie wiem do czego
ja zuzyc . Kiedys czytalam , ze mozna popiol rozsypywac w ogrodku , ale zadnych
szczegolow nie znam . Bardzo prosze o jakies rady lub podanie linkow gdzie
takowych szukac .
Pozdrawiam i z gory dziekuje
Jadzia M

2. Data: 2003-01-15 13:31:38

Temat: Re: Popiol z drzewa lisciastego
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bukowego ,
> debowego lub grabowego . Moj dom jest ogrzewany kominkiem , w ktorym

Popiół z kominka na działce, wyrzucam na kompost.

Pozdrawiam Krycha

3. Data: 2003-01-15 17:52:47

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> bukowego ,
> palimy
>
> Popiół z kominka na działce, wyrzucam na kompost.
>
> Pozdrawiam Krycha

ja tez tak robie
wzbogacajac kompost nie tylko wapniem
ale bardzo podobniez waznym fosforem
(ktos z grupy kiedys o tym napomykal )
:)
aha
ten popiol trzeba co warstwe przekladac pozostalosciami roslin
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe
_hehehe

4. Data: 2003-01-15 18:53:35

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :)
> aha
> ten popiol trzeba co warstwe przekladac pozostalosciami roslin

Mam film "Kompostowanie odpadów organicznych", takich właśnie domowych.
Możemy oglądnąć przy okazji.

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

5. Data: 2003-01-15 19:20:14

Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński ) szukaj wiadomości tego autora

<j...@p...onet.pl> napisała:

> chcialabym zapytac , czy ktos wie moze co robic z popiolem z drzewa ...

Popiół z drewna jest bardzo dobrym nawozem. Można go rozsypywać po ogródku,
a także dodawać do kompostu. W tym drugim wypadku nie należy przesadzać z
ilością popiołu, bowiem kompost zamienia się w mazistą bryję. Rozsypywać po
ogródku najlepiej zimą i wiosną po śniegu - ciemny szybciej taje.

--
Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski

6. Data: 2003-01-15 20:02:33

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :)
> aha
> ten popiol trzeba co warstwe przekladac pozostalosciami  roslin

Pozdrawiam wszystkich
Jadzia

7. Data: 2003-01-15 22:34:24

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Mam film "Kompostowanie odpadów organicznych", takich właśnie domowych.
> Możemy oglądnąć przy okazji.
>
> Pozdrawiam ciepło, Dziadek

:))))
przyznam sie
ze wole filmy o innej tematyce
i nie tylko Popatrzec z tych spraw na P lubie (i moge)
ale oczywiscie bardzo dziekuje
:)

8. Data: 2003-01-16 05:00:19

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziadek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mam film "Kompostowanie odpadów organicznych", takich właśnie domowych.
> Możemy oglądnąć przy okazji.

Nie zamieniajmy wszystkiego na filmy,bo zaraz napiszesz że masz film o
wychodzeniu do ogrodu ;-)))))
BTW.Swoją drogą ciekawy temat - facet stoi z widłami ,przerzuca kompost , a
reżyser filmuje ;-))))
Kurde prawie Rejs : "O! lasy,lasy,pola pastwiska,koszą traktorem,o!" .

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Serwis "muszlowcowy" http://republika.pl/jkch1

9. Data: 2003-01-16 05:59:25

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyznam sie
> ze wole filmy o innej tematyce
> i nie tylko Popatrzec z tych spraw na P lubie (i moge)

Mam filmy o każdej tematyce, hihihi

Pozdrawiam ciepło Dziadek

10. Data: 2003-01-16 06:01:23

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> reżyser filmuje ;-))))
> Kurde prawie Rejs : "O! lasy,lasy,pola pastwiska,koszą traktorem,o!" .

Każdy ma jakiegoś konika, ja filmowy , ale mogę siedzieć cichutko, pa

Pozdrawiam ciepło Dziadek

Jaka roślinka będzie rosła w żwirku barwionym
koszmarki ogrodowe
We Wro w O.Bot.
oczko
III Festiwal Sztuki Ogrodów w Pszczynie