Poprawiaona :) Strona ze Zdjęciami Roślinek Ozdobnych :)

1. Data: 2003-03-18 17:27:44

Temat: Poprawiaona :) Strona ze Zdjęciami Roślinek Ozdobnych :)
Od: Rafał Wóycicki <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki jednemu z bywalców tej listy dyskusyjnej udało mi się umieścić
stronę na serwerze, który nie robi ograniczeń w ilości gości
odwiedzających ją, Bardzo Jetsem Wdzięczny :)
Poprawiłem też przy okazji nieprawidłowości w powiązaniu małych zdjęć z
dużymi - to co zauważyliscie sami.........hmmmmmmtrochę ładniej i
funkcjonalniej wyglada przeglądanie zdjęć, ale to zasługa nowej wersji
IrfanView, którym to programowałem generowałem strony + moje poprawki.
Strona ma nadal adres: http://pepperoni.republika.pl i z tamtąd można
przejść na włąściwa stronę, albo bezposrednio na
http://kwiaty.eulersoft.com.pl

Zapraszam do korzystania
...na stronę http://pepperoni.republika.pl. dodam wyszukiwarkę roślinek
by łatwiej było znaleźć coś interesującego wśród tego gąszczu, na razie :)
Pozdrawiam :)

2. Data: 2003-03-18 17:47:43

Od: Rafał Wóycicki <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No niestety na razie musi być jednak stara wersja, bo coś jeszce nie
jest dopracowane, ale stara też dobra, jutro pewnie będzie wszystko już
OK :)

Jak hodować Bonsai'a?
Na razie........
sciezki