rosliny w doniczce

1. Data: 2003-03-18 18:25:21

Temat: rosliny w doniczce
Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Poszukuje listy dyskusyjnej o roslinkach w doniczkach. Ktos wie gdzie
takowa istnieje?
Mam bowiem w doniczkach troche "niecodziennych kwiatkow" i
powymienialabym sie informacjami i radami...

A do was kwalifikuje sie tylko z moim balkonowym klematisem :)
Pozdrawiam
Elfka
| Elfy sa wsrod nas |

2. Data: 2003-03-18 18:33:05

Temat: RE: rosliny w doniczce
Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Elfka

> Witam
> Poszukuje listy dyskusyjnej o roslinkach w doniczkach. Ktos wie gdzie
> takowa istnieje?

Adres Elfy Ci podały- dobrze trafiłaś, to ta grupa-wyłaczając mnie-ale ktoś
Elfkę musi powitać-tak nakazuje grzeczność grupy pl.rec.ogrody.:-)

> Mam bowiem w doniczkach troche "niecodziennych kwiatkow" i
> powymienialabym sie informacjami i radami...

A te 'niecodzienne' to tez od Elfów :-)

> A do was kwalifikuje sie tylko z moim balkonowym klematisem :)
> Pozdrawiam
> Elfka

Klematisy i balkony to też ta grupa :-)
Pozdrawiam Elfkę Bogusław.

3. Data: 2003-03-19 10:25:54

Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski wrote:

> Adres Elfy Ci podały- dobrze trafiłaś, to ta grupa-wyłaczając mnie-ale ktoś
> Elfkę musi powitać-tak nakazuje grzeczność grupy pl.rec.ogrody.:-)
> A te 'niecodzienne' to tez od Elfów :-)
> Pozdrawiam Elfkę Bogusław.

Panie Boguslawie... w takim razie ciesze sie, ze dobrze trafilam :)
Pozdrawiam ponownie
Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

4. Data: 2003-03-20 13:02:40

Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Elfka wrote:
> [...]
> takowa istnieje?
> Mam bowiem w doniczkach troche "niecodziennych kwiatkow" i
> powymienialabym sie informacjami i radami...

Super coraz więcej 'doniczkowców' na grupie!!!
Witam!

--
Pozdrówki,
Słońce w stadium przedogrodowym i przeddomowym ;)

"Nie wierzę w ojcowskie obietnice, rajstopy bez oczek i odwracanie hełmu
na druga stronę"
(kompilacja własna)

Poprawiaona :) Strona ze Zdjęciami Roślinek Ozdobnych :)
Jak hodować Bonsai'a?
Na razie........
sciezki
w celach ewidencyjno-statystyczny ch