DECORE- popielaty blond

1. Data: 2002-11-26 12:10:45

Temat: DECORE- popielaty blond
Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoras z Was uzywala tego odcienia Decore?
Czy rzeczywiscie wychodzi tak ladny kolor ?
Ja mam wlosy raczej jasny blond. Czy polecacie?

Ania Cz.

1. Data: 2002-11-26 14:03:02

Temat: Re: DECORE- popielaty blond
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoras z Was uzywala tego odcienia Decore?
> Czy rzeczywiscie wychodzi tak ladny kolor ?
> Ja mam wlosy raczej jasny blond. Czy polecacie?
>
> Ania Cz.

To ja się też pytam, jaka farba żeby spopielacić włosy. Bo mam teraz takie
rudawe i nie bardzo mi się podobają.
A co to za farba ten Decore?
I jaki ten odcień ma numerek?
pozdrawiam
K/H

1. Data: 2002-11-26 14:19:36

Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:arvo77$9q1$...@n...tpi.pl...
> Czy ktoras z Was uzywala tego odcienia Decore?
> Czy rzeczywiscie wychodzi tak ladny kolor ?
> Ja mam wlosy raczej jasny blond. Czy polecacie?

Witaj!
tego odcienia uzyla moja Mama w ostatnim farbowaniu.
Szczerze mowiac, pomimo ze sam marze o platynowym/popielatym bloncie (w
kazdym razie o chlodnym odcieniu tegoz), to ten kolor nie podoba mi sie.
Mimo starannego nalozenia, nierowno chwycil, i niektore pasma wygladaja jak
siwe i lekko podfioletowane.
Sama bym sobie tego nie dala polozyc.
Inne osoby moga miec pozytywne doswiadczenia, moze mama za dlugo trzymala
(czasem ma takie tendencje ;-) )

Natomiast warto wyprobowac Wella Regenal Szampon do nadawania srebrzystego
polysku wlosom siwym i blond (charakterystyczne czarne opakowanie ze srebrna
naklejka), tyle ze trzeba go trzymac najlepiej co najmniej kwadrans - wtedy
faktycznie nadaje wlosom blond taki "zimny" odcien. Niestety, u mnie nasila
lupiez, wiec z niego zrezygnowalam :-(. A zaluje, bo odcien wlosow mialam
idealny....

Pozdrawiam po dlugiej przerwie
magda

1. Data: 2002-11-26 14:29:02

Temat: Poprawka :-) Odp: DECORE- popielaty blond
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik *madzik* w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:as001u$326$...@n...tpi.pl...

> Szczerze mowiac, pomimo ze sam marze o platynowym/popielatym bloncie

Oczywiscie "_SAMA_ MARZE"
:-)

Przepraszam,
magda

1. Data: 2002-11-26 15:06:08

Od: "yeni" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

> Natomiast warto wyprobowac Wella Regenal Szampon do nadawania srebrzystego
> polysku wlosom siwym i blond (charakterystyczne czarne opakowanie ze
srebrna
> naklejka)

Mam pytanie odnosnie Wella Regenal Szampon,moje naturalne wlosy mam ciemne
ale farbuje na blond, niestety tym razem odrosty chwycily mi na rudy kolor,
pozostale wlosy mam raczej w odcieniu "zimnego blondu" wiec ten rudy
wyjatkowo sie wyroznia i nie moge sie juz patrzec na niego :(, jesli teraz
zrobie te rude odrosty szamponem welle regenal, czy jest szansa ze beda
mialy kolor zimnego blondu aby nie odroznialy sie od reszty ?
co mi radzicie??

zrozpaczona Yeni

1. Data: 2002-11-26 15:26:28

Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik yeni <a...@z...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:as02ks$e6$...@n...tpi.pl...

> [...]
> zrobie te rude odrosty szamponem welle regenal, czy jest szansa ze beda
> mialy kolor zimnego blondu aby nie odroznialy sie od reszty ?

Yeni,
nie potrafie Ci pomoc :-(. Wiem, ze regenal "zamienia" zolte odrosty na
"zimne", ale nigdy nie slyszalam nic o rudawych :-(

Mam nadzieje ze jest nas (uzytkowniczek Regenalu) tu wiecej, i ze ktos
bedzie Ci mogl pomoc....

pozdrawiam
magda

1. Data: 2002-11-26 22:14:08

Od: "EviK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yeni" <a...@z...net> napisał w wiadomości

> [...]
> zrobie te rude odrosty szamponem welle regenal, czy jest szansa ze beda
> mialy kolor zimnego blondu aby nie odroznialy sie od reszty ?

Nie chcę Cię martwić ale szanse są raczej marne - ten szampon raczej nadaje
połysk niż zmienia kolor.
Z własnego doświadczenia wiem, że wprzypadku ciemnych włosów uzyskanie
ładnego popielatego blondu - samodzielnie- jest bardzo ciężkie.
Przetestowałam kilka farb z gatunku popielaty blond w polączeniu z różnymi
stężeniami wody paru firm (m. in. profesjonalne fryzjerskie farby) i zawsze
to co uzyskiwałam na głowie miało rudawe zabarwienie, które szampon welli
jedynie lekko tonował. Jedynym wyjściem, moim zdaniem, jest wizyta u
fryzjerki (która najpierw sciaga mi kolor a potem nakłada farbkę - taki
dwufazowy zabieg) lub połaczenie farby z 12% wodą .

pozdr.,
EviK

1. Data: 2002-11-27 10:23:37

Od: "yeni" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Z własnego doświadczenia wiem, że wprzypadku ciemnych włosów uzyskanie
> ładnego popielatego blondu - samodzielnie- jest bardzo ciężkie.

to ja mam jeszcze jedno pytanko
co sie stanie jesli na te odrosty naloze jeszcze raz inna farbe, aktualnie
mam w posiadaniu "swietlany popielaty blond "z londy,
czy ona pokryje mi calkowicie te rude wlosy?? czy raczej nie?
i czy wyjdzie z tego popielaty blond czy kolejny odcien rudosci??

Yeni

1. Data: 2002-11-27 11:11:30

Od: "EviK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy ona pokryje mi calkowicie te rude wlosy?? czy raczej nie?
> i czy wyjdzie z tego popielaty blond czy kolejny odcien rudosci??

Nie ryzykowałabym, bo może wyjść marchewka. Chyba lepiej byłoby wziąc
farbkę i udać się z nią do fryzjera - niech on/a nałoży. Wydaje mi się, że
trzeba będzie ten rudy kolor ściągnąć i dopiero kłaśc kolejną farbę. Może
zrób sobie kilka pasemek albo poproś o zrobienie odrostów jak przy
balayage, żeby tylko "złagodzić" efekt rudości - po co maltretować całe
włosy? Optycznie powinno pomóc, sama tak zrobiłam (tzn - fryzjerka :) ) i
już jestem bardziej blond niż ruda.

EviK

1. Data: 2002-11-28 20:29:23

Od: "yeni" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Juz postanowilam ze wybiore sie do fryzjerki i zrobie sobie pasemka
dwukolorowe:) efekt jest super bo z reguly je robie ,tylko tym razem nie
wiem co mnie podkusilo........:(

Dziekuje za rady

yeni

wąsiki