Poprzedni partnerzy

101. Data: 2004-07-25 10:34:11

Temat: Re: Poprzedni partnerzy
Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

25 July 2004.
*Margola Sularczyk* napisał(a):

> Organ nieużywany zanika, a pierwszym objawem jest być może utrata
> owłosieniana na nim?

Skóra mi zanika? Czyżby trąd?
--
Pozdrawiam/Regards
Piotr Majkowski

102. Data: 2004-07-25 10:52:48

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

25 July 2004.
*Margola Sularczyk* napisał(a):

> To ciekaaaaawe, że i matołka, i puszczalską lafiryndę odebrałeś tak
> osobiście..... Ciekaaaaawe....

Jak już zaspokoisz swoją ciekawość to przyjmij proszę do wiadomości, że ze
mnie za "stary wróbel" aby Sowę uznać za "Matkę Teresę".
Możliwe, że ją przeceniłem, a Sowa zwyczajnie palnęła głupotę, a teraz nie
potrafi się do tego przyznać. W ogóle żałuję, że się odezwałem.

I to ja nie mam klasy ? Ale to w końcu nawet moja gustowna łysina była
argumentem w dyskusji, a zamiast argumentacji bezczelne osobiste wycieczki
i aluzje. W słowniku kulturalnego człowieka brak jest słów aby odeprzeć
takie chamstwo.

Próbowałem się dostosować, no cóż jak to się mówi: "nie kłóć się z
chamstwem, bo ściągną Cię do swego poziomu i pokonają doświadczeniem".

103. Data: 2004-07-25 10:54:27

Od: Małgorzata /Alia/ Majkowska <l...@...niebyt.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Istota o niebywałych walorach umysłowych, ukrywająca się pod intrygującym
kryptonimem Eulalka na pograniczu apopleksji, wpijając pazury w klawisze
zdołała napisać::

> Wszystko jasne - za dużo pijecie, kochani.
Kieliszek koniaku wieczorem czy to jest już pijaństwo?
> Czas może na mały odwyk, hę?
Od koniaku czy od psr? ;>

PS. Koniaczek jest dla nas synonimem "Cygara zwycięstwa" i delektujemy
się nim po raz kolejny, zaraz po rozrywce na grupach. ;-)))

--
|------------- Pozdrawiam, Małgorzata Majkowska -------------|
Musical to sztuka mówiona dla tych, co nie umieją śpiewać, a sztuka

104. Data: 2004-07-25 10:55:23

Od: Małgorzata /Alia/ Majkowska <l...@...niebyt.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kryptonimem Eulalka na pograniczu apopleksji, wpijając pazury w klawisze

No jasne. Przecież to koronny argument na psr, nieprawdaż? ;-)))

--
|------------- Pozdrawiam, Małgorzata Majkowska -------------|
Nie sposób ukryć miłości, która istnieje, jak też udawać miłość, której nie

105. Data: 2004-07-25 10:57:30

Od: Małgorzata /Alia/ Majkowska <l...@...niebyt.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Istota o niebywałych walorach umysłowych, ukrywająca się pod intrygującym
kryptonimem puchaty na pograniczu apopleksji, wpijając pazury w klawisze
zdołała napisać::

> Powinni się chociaż powstrzymać przed pisaniem po pijaku.
> ;-)))))(a ten uśmiech, to żeby nie było, że dowcipny nie jestem)
Ty to masz wyczucie - pojawiłeś się akurat na gaszenie świec, zatem
rozgrzeszenia nie będzie ;-)))

--
|------------- Pozdrawiam, Małgorzata Majkowska -------------|
Z miłości jest tylko jedno wyjście - ucieczka. Napoleon Bonaparte

106. Data: 2004-07-25 10:58:11

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Jul 2004 23:58:19 +0200, Eulalka wrote:

> Chyba, że mu na paluchy spadł ;)

Jestem Wam wdzięczny dziewczyny za troskę:-)
Sowie szczególnie - za zaspokojenie apetytu na barszcz.
Kochana żona już wczoraj znalazła ładnego buraka:-)

puchaty

107. Data: 2004-07-25 11:06:36

Od: "Margola Sularczyk" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Majkowski" <w...@g...com.invalid> napisał w
wiadomości news:1mmpoguc8kq2p.dlg@majkowscy.net...
> [...]
> Możliwe, że ją przeceniłem, a Sowa zwyczajnie palnęła głupotę, a teraz nie
> potrafi się do tego przyznać. W ogóle żałuję, że się odezwałem.

Znowu tarzasz Sowę w gnojówce, Piotrze. A belka jak Cię w oko nie uwierala,
tak nie uwiera.

> Próbowałem się dostosować, no cóż jak to się mówi: "nie kłóć się z
> chamstwem, bo ściągną Cię do swego poziomu i pokonają doświadczeniem".

Najwyżej jak widzę ceni się ten, co w tej dyskusji upadł najniżej.

Żal.

Margola

108. Data: 2004-07-25 11:10:18

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Majkowski napisał:

> Próbowałem się dostosować, no cóż jak to się mówi: "nie kłóć się z
> chamstwem, bo ściągną Cię do swego poziomu i pokonają doświadczeniem".

ROTFL !!
Gratuluję dobrego samopoczucia ;)

Eulalka, dawno tak nie uchachana

109. Data: 2004-07-25 11:11:11

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik puchaty napisał:

> Jestem Wam wdzięczny dziewczyny za troskę:-)

E - nie ma sprawy ;)

> Sowie szczególnie - za zaspokojenie apetytu na barszcz.
> Kochana żona już wczoraj znalazła ładnego buraka:-)

Prawda? ;)

Eulalka

110. Data: 2004-07-25 11:12:06

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Małgorzata /Alia/ Majkowska napisał:

> No jasne. Przecież to koronny argument na psr, nieprawdaż? ;-)))

No wiesz.... cynicznie, wrednie, zołzowato, jadowito.... ale agresywnie?
Ty mnie Małgoś chyba z kimś mylisz ;)

Eulalka

Znam duzo rodzina i zadna nie jest normalna
.kto ze mna pojedzie
obrażalski
Jestem wrogiem pedofilii i pedofilów...
Jestem wrogiem pedofilii i pedofilów...