Znam duzo rodzina i zadna nie jest normalna

1. Data: 2004-07-22 11:49:57

Temat: Znam duzo rodzina i zadna nie jest normalna
Od: Giana <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

w jednej ojciec pije w 2 matka jest wariatka w 3 rodzice nie interesuja
sie dzicmi czy to jest normalne w polsce czy moze to sa tylko wyjatki

Uwaga nie wchodzic !!!.
www.gianataurrlarga1.webpark.pl

2. Data: 2004-07-22 12:22:53

Temat: Re: Znam duzo rodzina i zadna nie jest normalna
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Giana" <g...@w...pl> wrote in message
> w jednej ojciec pije w 2 matka jest wariatka w 3 rodzice nie interesuja
> sie dzicmi czy to jest normalne w polsce czy moze to sa tylko wyjatki

"znam duzo cyfer" :))))))
znasz 3 rodziny i piszesz, znam _duzo_ rodzin:)))

idz do szkoly tam naucza cie algebry ;)

iwon(k)a

3. Data: 2004-07-22 16:11:31

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> "znam duzo cyfer" :))))))
> znasz 3 rodziny i piszesz, znam _duzo_ rodzin:)))
>
> idz do szkoly tam naucza cie algebry ;)

Iwonka, ona po prostu pisze po slasku. "Znam duzo rodzina" mozna
przetlumaczyc jako "znam duza rodzine". Pewne klopoty mialam w tlumaczeniu
reszty tytulu i reszty tekstu... Mysle, ze po prostu te trzy rodziny zlaly
jej sie w jedna duza rodzine :D

Monika

4. Data: 2004-07-22 16:52:14

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Giana napisał:

> Uwaga nie wchodzic !!!.
> www.gianataurrlarga1.webpark.pl

Cos widzę, że usilnie sie pragniesz zareklamować. Nie ma sprawy, pomogę Ci:

g...@w...pl g...@w...pl g...@w...pl
g...@w...pl g...@w...pl g...@w...pl
g...@w...pl g...@w...pl g...@w...pl
g...@w...pl g...@w...pl g...@w...pl
g...@w...pl g...@w...pl g...@w...pl
g...@w...pl g...@w...pl g...@w...pl
g...@w...pl g...@w...pl g...@w...pl
g...@w...pl g...@w...pl g...@w...pl
g...@w...pl g...@w...pl g...@w...pl
g...@w...pl g...@w...pl g...@w...pl

Powodzenia.

Eulalka ;>

5. Data: 2004-07-22 22:28:46

Od: "JacekS" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze sa bardzo dalego od Pana Jezusa?
Moze czytanie Pisma Swietego cos
zmieni w ich zyciu? Polecam Pierwszy
List Sw. Jana na poczatek.

Jacek

6. Data: 2004-09-05 09:47:59

Od: "Crony" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Giana" <g...@w...pl> napisal w wiadomosci
> w jednej ojciec pije w 2 matka jest wariatka w 3 rodzice nie interesuja
> sie dzicmi czy to jest normalne w polsce czy moze to sa tylko wyjatki

:)

7. Data: 2004-09-15 14:25:48

Od: "Przemo [Griszczuk]" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Crony" <a...@g...pl> napisał w wiadomości