Popsychologujmy o fobijkach

81. Data: 2010-01-25 21:03:53

Temat: Re: Popsychologujmy o fobijkach
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Nawet nie wiem, gdzie togo szukać.
> I czy na pewno mnie to zainteresuje?

Wobec Twojego nastawienia do grupy myślę, że jednak nie warto szukać.

> A o tym nie pomyślałem, w twoim przypadku może i kilka głupot jest
> wartych późniejszych ciekawych przemyśleń, ale niektórzy zabawowicze to
> totalne dno i nic innego nie potrafią.

Czyli jednak masz syndrom paniki przed maturą z języka polskiego. I nie
że nie piszesz poprawnie, ale nie widzisz dwuznaczności, niuansów,
odniesień do kultury, filmów, literatury itd. Dlatego to Cię nie śmieszy.

Tutaj jak widać nie zamiera.

--

Paulinka

82. Data: 2010-01-25 21:21:19

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Ależ śmieszy, póki mam jakąś gwarancję, że owa dwuznaczność, dowcip czy
> niuans jest faktycznie zamierzony, a nie przypadkowy w odruchu okazania
> głupawej akceptacji, a przy natłoku lub wyłączności ich tej gwarancji
> już później nie ma.
> Męczysz mnie już Paulinka swoją ignorancją.

Takie życie, cóż zrobić. Może w końcu jestem dla Ciebie niepodobna do
nikogo? :)

--

Paulinka

83. Data: 2010-01-25 21:35:35

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> taaa... straszysz mnie, ze narzucam tu jakieś dyktando, potem dobijasz,
> że nikt nie będzie pod nie pisał, a jak przyjdzie co do czego, to mam tu
> kilka całkiem fajnych i ciekawych przemyśleń, których bynajmniej nikomu
> nie narzucałem.
> Faktycznie chyba nikt tu po mnie tak sobie nie jeździ jak ty :-))

Lubię puzzle.

--

Paulinka

84. Data: 2010-01-25 22:21:00

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Hm, tym bardziej dziwi mnie jej "sława". O żadnym innym uczestniku
> tamtej edycji BB nie słyszałam.

Bo ona sie sławna stała jak ją Cejrowski w wywiadzie zniszczył :-)

Stalker

Bylo: Lubicie takie filmy? (to nie byl film)
RAMBOWANIE...
Kombinujcie... by żyło się lepiej
Ku pamieci
SYLI...