Pytania na które też nie znam odpowiedzi.

1. Data: 2010-01-24 20:51:16

Temat: Pytania na które też nie znam odpowiedzi.
Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Za co terner mnie splonkował i wogóle co ja mu kurde zrobiłam?

2. Czemu glob (na co wskazywały by Wasze sugestie) tak długo siedzi w
"sanatorium bez klamek"?

3. Czemu Aisza jest płci niewiadomej? ;)

4. Dlaczego na umysł męski robią wrażenia osobniki żeńskie, które
potrafią pisać w wielkim skrócie podczas gdy inne pocą sie na wywody,
które pozostają niezauważone?

5. Co we mnie sprawia, ze Paulina mnie nie lubi?

6. Czemu CB choć oficjalnie mnie nie spolnkował (jak to miewa w
zwyczaju), nie odpowiada na moje argumenty - jednym słowem po chamsku
mnie ignoruje?

7. Dlaczego medea nie może sie doczekać kiedy stąd wypadnę?

8. Gdzie się podział Sender Prawdziwy ?

9. Kto to sa parchy i esbucofce ?

10. Czemu michal już tu nie pisze?

11. I co ja tu wogóle kurna robie?
_____
Iz@

Ps. I nie imputujcie mi zaraz, ze to po to, by się wszystkim
przypodobać.

2. Data: 2010-01-24 20:56:22

Temat: Re: Pytania na które też nie znam odpowiedzi.
Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz z nami ewidentny....problem :-PP :-))), MK

.googlegroups.com...

3. Data: 2010-01-24 20:58:43

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

I kontynuując, po co Ci takie "problemy"? MK

4. Data: 2010-01-24 21:12:20

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

[...]

--------

Jeśli chodzi o mnie- podoba mi się to. Naprawdę. Potrafisz wyartykułować, o
co Ci chodzi. Pozwolisz, że coś podpowiem:

1. Jeśli Cię to interesuje i uważasz, że warto wyjaśnić- napisz do niego,
najlepiej na priv.

2. glob- sam pisał, że był w "psychiatryku". Teraz chyba nie, ale popatrz,
co on pisze. Moim zdaniem (i nie tylko moim) jego pisanie wskazuje na jego
dewiację psychiczną.

3. to zapewne Aisza Ci wyjaśni:-)

4. IMO- zbyt duże uogólnienie. Mam inną opinię.

5. Patrz punkt pierwszy. Podkreślę: takich tematów nie warto wałkować na
grupie. Jeśli uważasz, że Ci na tym zależy- pisz na priv.

6. Moim zdaniem ten człowiek działa podobnie do słupa ogłoszeniowego. Kiedyś
próbowałem z nim dyskutowac- czasem przyglądam się dyskusją cbneta z innymi.
Sprawiają one na mnie wrażenie komunikatów cbneta- słupa. Oczywiście- nie ma
znaczenia, co druga osoba pisze. Moim zdaniem- to inteligentny człowiek, ale
niedawno napisałem, że przypomina mi osobę z dowcipu, który kiedyś
widziałem: wariat w psychiatryku, blokuje drzwi i z ulgą oznajmia, że
zamknął tych wszystkich wariatów za tymi drzwiami. Rozumiesz?:-)

7. Punkt 1 i punkt 5.

8. Ma to znaczenie, czy to Sender czy Ender? Podejrzewam, że to pozostanie
tajemnicą:-).

9. To na grupie Panslav Ci powinien wyjaśnić:-)

10. Jak każdy- ma dość albo może gdzieś wyjechał? Ja nic nie wiem na ten
temat.

11. To pytanie do Ciebie. Co sobie tym załatwiasz?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

5. Data: 2010-01-24 21:13:08

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

O ile się orientuję to Ciebie jako mojego dylematu nie
wspominam..wiec ;)
___
Iz@

6. Data: 2010-01-24 21:14:07

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Iza pisze:

> 7. Dlaczego medea nie może sie doczekać kiedy stąd wypadnę?

Hm, mam wrażenie, że to jakaś projekcja albo paranoja.
W najgorszym razie - fobia.

PS: Nie masz nad czym się zastanawiać? :)
Ewa

7. Data: 2010-01-24 21:14:40

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Więc, trochę uprzejmości nigdy nie zaszkodzi, prawda?
MK

Użytkownik "Iza" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
e.googlegroups.com...

8. Data: 2010-01-24 21:16:52

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

-----------------------­----------------------------
---------

> [...]
> - Waldemar Łysiak
>
> 2. Jedyna godna rzecz na świecie twórczość. A szczyt twórczości to tworzenie

To sie nazywa prawie satysfakcjonująco, konkretnie, rzeczowo,
logicznie, uprzejmie, taktownie, sympatycznie udzielenie
odpowiedzi :)
Dzięksss
___
Iz@

9. Data: 2010-01-24 21:22:43

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza pisze:

> 5. Co we mnie sprawia, ze Paulina mnie nie lubi?

Mylisz pojęcia. Nie lubię czytać postów z nadmiarem emotek, zdrobnień w
stylu dzieci naszej-klasy, niepotrzebnej egzaltacji rodem z kafeterii,
cytowania ogromnych tekstów tylko po to by napisać :*. Niestety masz
taki styl i przy tak potężnej liczbie postów, która tutaj do tej pory
była tworzona, trudno skupić się na treści, skoro ją zalewa ta niezbyt
dla mnie strawna forma.
Mam nadzieję, że uczciwie przedstawiłam swoje stanowisko w tym temacie.

--

Paulinka

10. Data: 2010-01-24 21:23:55

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 24-styczeń-10, gdy Iza wymamrotał:

> 1. Za co terner mnie splonkował i wogóle co ja mu kurde zrobiłam?

bo nie lubię jak się przekręca mojego nicka :)

Popsychologujmy o fobijkach
Bylo: Lubicie takie filmy? (to nie byl film)
RAMBOWANIE...
Kombinujcie... by żyło się lepiej
Ku pamieci