Porady

1. Data: 2004-03-26 23:24:28

Temat: Porady
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fajną książkę dorwałem :-) Akurat dla takich ignorantów jak ja.
Na miesiące jest podzielona i ma porady ponumerowane.
Na kwiecień , ktory się zbliża są porady od nr 539 do 836.
I oto kilka z nich:
539. Dla uniknięcia jakichkolwiek sprzeczek z sąsiadami powinniśmy w
pierwszych dniach kwietnia skontrolować jeszcze raz ogrodzenie swego ogrodu.
540. Nie zwracamy na ogół uwagi na drobne szkody wyrządzone w ogrodzie przez
nasze własne kurczęta. Nie powinny one jednak móc przez dziury w płocie
przedostać się na teren sąsiada.
541. Nalezy sprawdzić i uzupełnić zapasy środków ochrony roślin na potrzeby
wiosenne i letnie.
542. W słoneczne dni kwietniowe pokazują się juz mrówki. Trzeba energicznie
i we właściwym czasie zabrać się do zwalczania tych uciażliwych owoadow.
544. Nawóz drobiowy oraz od królikow i kóz, którego zamierzamy później
używać w formie płynnej należy juz w kwietniu poddac wstępnej fermentacji.
545. Jeśli chcielibyśmy osłonić pryzmy kompostu i ziemi kompostowej przed
promieniami słonecznymi, siejąc obok nich słoneczniki lub kukurydzę, musimy
już w kwietniu rozpocząć stosowne przygotowania.
548. Przynętę na ślimaki nalezy rozkładac nie bezpośrednio na ziemi, ale w
przewróconych doniczkach.

Na razie tyle :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Na specjalne życzenie mogę cytowac wybrane inne numerki (od 1 do 2057).
:-))
J.

2. Data: 2004-03-27 07:20:55

Temat: Re: Porady
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c42e87$nlv$1@nemesis.news.tpi.pl Janusz Czapski
<j...@t...pl> napisał(a):

> 541. Nalezy sprawdzić i uzupełnić zapasy środków ochrony roślin na
> potrzeby wiosenne i letnie.

Hejka. Mam nadzieję, że każdy sprawdzi i uzupełni. ;-)
Pozdrawiam przypominająco Ja...cki
H.Z.: "Pożyczyłam książkę od koleżanki, która była bardzo zniszczona." :-)

3. Data: 2004-03-27 07:26:32

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in

> Fajną książkę dorwałem :-) Akurat dla takich ignorantów jak ja.
> Na miesiące jest podzielona i ma porady ponumerowane.

> Na specjalne życzenie mogę cytowac wybrane inne numerki (od 1 do
> 2057).

Nie moge :-)
Zwlaszcza te kurczaki na wlasnych grzadkach :-)
Januszu, jaka jest porada nr 1? Bo mnie ciekawosc zezre.
Pozdrowienia - Ewa Sz.

4. Data: 2004-03-27 09:10:54

Temat: Odp: Porady
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak <e...@b...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@1...17.
1.38...

> Nie moge :-)
> Zwlaszcza te kurczaki na wlasnych grzadkach :-)

Zwróć uwagę, ze na własnych nie szkodzą. Tylko sąsiadowi zaszkodzic mogą.
Tresura jakaś ? czy co?

> Januszu, jaka jest porada nr 1? Bo mnie ciekawosc zezre.

A bardzo proszę! :-) Porada jest światła.
1.Ogród ma nam przede wszystkim zapewnic wypoczynek po codziennej pracy.

Pozdrawiam ;-)
Janusz
PS
Do każdej porady jest jeszcze 2-3 zdania bardziej szczegółowego omówienia,
ale mi się nie chce tego przepisywac.
J.

5. Data: 2004-03-27 13:41:39

Od: "Daniel" <d...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Porada numer 1 jest super. Tylko kto będzie się zajmował moim ogrodem?
Ogrodnik?

daniel :))

6. Data: 2004-03-27 14:12:24

Od: "Amelia" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Myślę że to dobry pomysł ogrodnik przydałby się do koszenia trawy
a najlepiej prowadzący program Wszystko o działce i ogrodzie dzisiaj tak
pięknie pokazywał jak rozgrzebać kopczyk zimowy i robił to tak jak by za
karę za wcześnie kazali mu to robić

Teresa

7. Data: 2004-03-27 18:40:48

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amelia" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
| a najlepiej prowadzący program Wszystko o działce i ogrodzie dzisiaj tak
| pięknie pokazywał jak rozgrzebać kopczyk zimowy i robił to tak jak by za

Albo żeby całkowicie zniechęcić oglądających do ogrodnictwa. Czasami jeszcze
zdarza się parę minut czegoś ciekawego, ale dzisiaj był w użyciu tyko
klawisz 'FF'. Nie ma mocnych na TVP:-(

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2004-03-28 09:02:34

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in

> Albo żeby całkowicie zniechęcić oglądających do ogrodnictwa. Czasami
> jeszcze zdarza się parę minut czegoś ciekawego, ale dzisiaj był w
> użyciu tyko klawisz 'FF'. Nie ma mocnych na TVP:-(

Ajaj.. Wy też? :-)
Moj st.. Kol. Małzonek siadł w pewnym momencie tyłem do telewizora, bo
stwierdził, ze moje reakcje i komentarze sš duzo lepsze, a przynajmniej
ciekawsze ...
I podomniez tej smetnej telewizyjnej mumijce ktos za to placi, ech...
Pozdrowienia - Ewa Sz. zdegustowana programem, zmianš czasu i ogolnie

9. Data: 2004-03-28 09:15:31

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
| "Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in

| Ajaj.. Wy też? :-)
| Moj st.. Kol. Małzonek siadł w pewnym momencie tyłem do telewizora, bo
| stwierdził, ze moje reakcje i komentarze są duzo lepsze, a przynajmniej
| ciekawsze ...

A, to też dzikie okrzyki z siebie wydajesz? Myślałam, że tylko ja otoczenie
straszę podskakując na fotelu z obłędem w oczach i niecenzuralnymi słowy na
ustach...

| I podomniez tej smetnej telewizyjnej mumijce ktos za to placi, ech...

Ciekawe ile...Ale jak sobie przypomnę niegdysiejszy reportaż z ogrodu
Bogusława - poziom był podobnie znakomity. Wawrzynek 'Daphne' przeszedł do
historii:-)

| Pozdrowienia - Ewa Sz. zdegustowana programem, zmianą czasu i ogolnie

Pogodą! Znów mam ogród śniegiem zasypany!

Pozdrawiam, Basia.

10. Data: 2004-03-28 10:44:20

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in

> A, to też dzikie okrzyki z siebie wydajesz?

Dzikie i powszechnie uznane za obelzywe :-)
Ale dzięki temu cisnienie mi opada i nie pekne :-)

> Ale jak sobie przypomnę niegdysiejszy reportaż z ogrodu
> Bogusława - poziom był podobnie znakomity. Wawrzynek 'Daphne'
> przeszedł do historii:-)

To dobrze, ze tego nie widzialam, bo mogloby mi mocno zaszkodzic. Jak
sie osobiscie widzialo i wie, a potem takie cus telewizyjne smetna buzka
ruszajac cierpiace komentarze daje to dopiero cisnienie skacze...

> Pogodą! Znów mam ogród śniegiem zasypany!

A to by mnie chyba dzisiaj dobilo..
Snieg sie u nas nie objawil (jeszcze?)
Pozdrowienia - Ewa Sz. teskniaca maniacko do pazurkow

Re: Ja mam ochote
Re: Ja mam ochote
RE: Ja mam ochote
RE: troche OT-swieze ziola