ochrona sadu wisniowego

1. Data: 2004-03-26 18:06:16

Temat: ochrona sadu wisniowego
Od: "Albercik" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej szukam informacji na temat oprysków sadów wiśniowych po okresie zimowym
w czasie kwitnienia.
Za wszelkei linki itp z góry serdecznie dziekuje

Pozdrawiam
Maciek

2. Data: 2004-03-26 19:18:37

Temat: Odp: ochrona sadu wisniowego
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Albercik <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c41rjc$akj$...@n...news.tpi.pl...
> hej szukam informacji na temat oprysków sadów wiśniowych po okresie
zimowym
> w czasie kwitnienia.

A po co miałbyś opryskiwac? Masz jakiegoś szkodnika?
Pozdrawiam ;-)
Janusz

3. Data: 2004-03-27 13:44:15

Temat: Re: ochrona sadu wisniowego
Od: "Albercik" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A po co miałbyś opryskiwac? Masz jakiegoś szkodnika?
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

Jest to mlody sad wiec jest pewnie narażony na różne szkodniki - a nie
lepiej profilaktycznie opryskac niz pozniej plakac ze 500 drzewek sie
zmaronowlo?

Pozdrawiam
Maciej

4. Data: 2004-03-27 14:00:51

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:c440g9$ffi$1@atlantis.news.tpi.pl,
Albercik napisał(a):

> Jest to mlody sad wiec jest pewnie narażony na różne szkodniki - a nie
> lepiej profilaktycznie opryskac niz pozniej plakac ze 500 drzewek sie
> [...]

Nigdy nie pryska się "na szkodniki" na wszelki wypadek. Jest tzw próg
szkodliwości, różny dla różnych szkodników i dopiero ilość szkodników
powyżej tego progu szkodliwości "upoważnia", uzasadnia wykonanie oprysku.

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

5. Data: 2004-03-27 15:45:12

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c440g9$ffi$1@atlantis.news.tpi.pl Albercik
<a...@w...pl> napisał(a):

> Jest to mlody sad wiec jest pewnie narażony na różne szkodniki - a nie
> lepiej profilaktycznie opryskac niz pozniej plakac ze 500 drzewek sie
> zmaronowlo?

Hejka. Oczywiście żartujesz, bo to niemożliwe i dla mnie niewyobrażalne,
żeby właściciel sadu wiśniowego nie wziął do ręki książki o uprawie,
nawożeniu, pielęgnacji i ochronie sadów. :-(
Pozdrawiam podstawowo Ja...cki
H.Z.: "Chłop specjalnie dążył do tego aby panu nie urosło." :-(

6. Data: 2004-03-27 17:39:51

Od: "Albercik" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za info - wiadomosci nie szukalem dla siebie tylko znajomego - ja w
tym temacie jestem laikiem - i chyba ten znajomy tez chociaz ma sad.

Pozdrawiam
Maciek

Drzewko daglezji lub świerka ostrego
moje dziwaczki :)