początkujący posiadacz ogrodu...

1. Data: 2004-03-26 12:21:28

Temat: początkujący posiadacz ogrodu...
Od: "Darek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

... prosi o poradę jak zaaplikować w swoim przydomowym ogródku nawóz
wieloskładnikowy:
czy przed przekopaniem posypać i wówczas przekopać
czy
odwrotnie - najperw przekopać i późnej posypać?

przeznaczenie: w większości na trawę + iglaki

Dzięki z góry za pomoc

2. Data: 2004-03-26 12:57:57

Temat: Re: początkujący posiadacz ogrodu...
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c41790$e92$1@atlantis.news.tpi.pl Darek d...@w...pl
napisał(a):

> czy przed przekopaniem posypać i wówczas przekopać
> czy
> odwrotnie - najperw przekopać i późnej posypać?
>
> przeznaczenie: w większości na trawę + iglaki

Hejka. Będziesz przekopywał trawnik? ;-)
Nawozy najlepiej zmieszać z glebą, a więc posypać i przekopać. :-)
Pozdrawiam wieloskładnikowo Ja...cki
H.Z.: "Baryka zakopał precjoza wraz z żoną i synkiem." :-)

3. Data: 2004-03-26 14:24:47

Od: "Darek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Będziesz przekopywał trawnik? ;-)

Może niejasno to przedstawiłem, tak jak niejasne są dla mnie arkana
sztuki ogrodniczej.

Teraz chcę przygotowac właśnie pod trawkę i posiać
dark

4. Data: 2004-03-26 16:16:27

Od: "Janek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Może niejasno to przedstawiłem, tak jak niejasne są dla mnie arkana
> sztuki ogrodniczej.
>
> Teraz chcę przygotowac właśnie pod trawkę i posiać
> dark

wszystko się zgadza :-)))) najpierw nawieź, potem przekop - żeby nawóz
lepiej zmieszać z ziemią, i wtedy siej i bronuj trawnik... i nie zapomnij o
wałowaniu :-)))
Ale pod iglaki to troszku czego innego potrzebujesz niż pod trawę....
Pozdrawiam,
Janek

5. Data: 2004-03-26 16:33:43

Od: "Darek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik > Ale pod iglaki to troszku czego innego potrzebujesz niż pod
trawę....

Chcę to zrobić tak - w miejscu gdzie będą iglaki chcę wykopać dośc
głęboko i szeroko, usunąć ziemię która jest i zastąpić taką pod iglaki.

Wyżyją iglaki w czymś takim ?

dark

6. Data: 2004-03-26 16:49:44

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Darek

> Chcę to zrobić tak - w miejscu gdzie będą iglaki chcę wykopać dośc
> głęboko i szeroko, usunąć ziemię która jest i zastąpić taką pod iglaki.
>
> Wyżyją iglaki w czymś takim ?
>
> dark

Napisz konkretnie o jakie Ci iglaki chodzi, pod sosny to możesz sobie
darować, urośnie na każdej ziemi byle nie podmokłej, za wyjątkiem paru
gatunków.
;-) Bogusław

Czerwone liscie
Zima w Krakowie