troche OT-swieze ziola

1. Data: 2004-03-26 14:03:54

Temat: troche OT-swieze ziola
Od: "..." <t...@z...zyjgchdu.drl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
mam pytanie do posiadaczy doniczkowych upraw swiezych ziol.... Zamierzam na
swoim parapecie wysiac ziola do doniczek, tj. bazylie, majeranek, tymianek,
oregano, czaber, szczypiorek i pietruszke. Czy siac je do jakiejs specjalnej
ziemi lub specjalnie nawozic? I w jakim naslonecznieniu trzymac? Czy w ogole
jest szansa by mi te wszystkie cuda wyrosly? I czy jest mozliwosc wysiania w
jednej doniczce kilku tych ziol czy kazde musi byc w oddzielnej. Pytam bo
tylko na opakowaniu z bazylia jest napisane ze nadaje sie do hodowli w
doniczkach a wiem ze ludzie hoduja w domach wszystkie te ziola... Bede
wdzieczna za wszyskie rady... Pozdrawiam i przepraszam ze pytanie tylko
czesciowo jest zwiazane z ogrodem (choc z ogrodnictwem dosc znaczaco) M.