Czerwone liscie

1. Data: 2004-03-26 09:11:49

Temat: Czerwone liscie
Od: "Przemko" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
prosze o podpowiedz jak sie nazywa drzewko majace czerwone liscie, chce
takie kupic ale nie jestem pewien czy jest to jakas odmiana buka czy wisnia
japonska... cos mi takiego chodzi po glowie.

Pozdrawiam
Przemek

2. Data: 2004-03-26 13:00:56

Temat: Re: Czerwone liscie
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemko" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wisnia
> japonska... cos mi takiego chodzi po glowie.

Oj, masa takich drzew jest, może cos bliżej na ten temat powiesz, widzialeś
konkretne drzewko i nie wiesz jak się nazywa odmniana, czy w ogóle chciałbyś
coś z czerwonymi listkami. Buki oczywiście są kilka odmian, nie wiem czy
istnieją odmiany wisni japońskich z czerwonymi listkami.

Pozdrawiam
Kaśka

3. Data: 2004-03-26 13:08:18

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemko wrote:
> [...]
> takie kupic ale nie jestem pewien czy jest to jakas odmiana buka czy wisnia
> japonska... cos mi takiego chodzi po glowie.

Moze być buk, może być wiśnia. Może być klon palmowy, jabłoń, brzoza,
ałycza.

Pozdrawiam
Bea

4. Data: 2004-03-26 13:36:43

Od: "Przemko" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości
> Oj, masa takich drzew jest, może cos bliżej na ten temat powiesz...>
> Pozdrawiam
> Kaśka

Widzialem drzewo mające podczas calego sezonu wiosenno-letniego czerwone,
czasem ciemno czerwone liście. Bardzo mis ie to spodobalo i chciałbym w
swoim ogrodzie posadzic takie drzewo. Ktos mi podpowiedzial, ze moze to byl
buk....
W internecie szukalem ale nie wpadlo mi takie drzewko w oczy. Jesli ktos zna
taka rosline to prosze o podanie pelnej nazwy jej odmiany.

Pozdrawiam.
Przemek

5. Data: 2004-03-26 15:06:48

Od: "OK" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zna
> taka rosline to prosze o podanie pelnej nazwy jej odmiany.

Np.
Fagus sylvatica 'Atropunicea'
http://www.kurowski.pl/pl/katalog.php?action=3&rosli
na=86

Lech

6. Data: 2004-04-01 09:13:14

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemko" napisał
> [...]

zna
> taka rosline to prosze o podanie pelnej nazwy jej odmiany.

Może być także perukowiec podolski 'Royal Purple'. Pęcherznica 'Diabolo' też
ma bordowe liście, ale to krzew.
Majka

Zima w Krakowie
Re: Białe krzewy