Zima w Krakowie

1. Data: 2004-03-26 06:50:43

Temat: Zima w Krakowie
Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niesamowite. Stare drzewa całkiem przygięte do ziemi, śnieg nadal pada, aż
się boję myśleć co w Wieliczce w ogrodzie. W domu salon zamieniony w
szklarnię i bałagan będzie na Święta.
pozdrawia zdumiona
Anka

2. Data: 2004-03-26 08:16:51

Temat: Re: Zima w Krakowie
Od: "Amelia" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

A na pomorzu leje i wieje co my mamy powiedzieć w ogrodzie mazia nie ma jak
wejść
pozdrawia Teresa

3. Data: 2004-03-26 10:27:48

Od: "Andrzej Polanski" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Kwiecińska wrote in message ...
>Niesamowite. Stare drzewa całkiem przygięte do ziemi, śnieg nadal pada,

U mnie w Opolu kwitnace prymulki przysypalo,
a tulipany juz sie zabieraly do kwitnienia :-(

pozdrawiam

Andrzej

4. Data: 2004-03-26 10:40:25

Od: "Daniel" <d...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Mińsku Mazowieckim jest 1.5 stopnia Celsjusza na plusie, pada deszcz, a na
działce mam wody po pas, chyba muszę kupić maski do pływania dla roslin. a
myślałem, że dzisiaj mi się porozwijają narcyzy, ehhhhh.

daniel

5. Data: 2004-03-26 11:35:46

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c411hv$886$1@atlantis.news.tpi.pl Daniel
<d...@p...wp.pl> napisał(a):

> W Mińsku Mazowieckim jest 1.5 stopnia Celsjusza na plusie, pada deszcz, a
> na działce mam wody po pas, chyba muszę kupić maski do pływania dla
> roslin. a myślałem, że dzisiaj mi się porozwijają narcyzy, ehhhhh.

Hejka. A w Siedlcach +3 st.C. Wieje dość silny wiatr. Mżawka, plucha,
szaro, mokro. :-( Na działeczce byłem. Gdzieniegdzie stoi woda u sąsiadów.
Okryłem gałązkami świerkowymi tawułki, narcyzy, tulipany, żonkile, hiacynty,
wrzośce i co się dało. :-) To na wypadek przymrozku.
Wykopałem orzechy i wsadziłem do donic, ale mają długi korzeń. :-)
Pozdrawiam błotniście Ja...cki
H.Z.: "Antygona czuła miłość do brata i dlatego go zakopała, mimo zakazu
króla." :-)

6. Data: 2004-03-26 13:01:29

Od: "truskawa" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niesamowite. Stare drzewa całkiem przygięte do ziemi, śnieg nadal pada, aż
> się boję myśleć co w Wieliczce w ogrodzie. W domu salon zamieniony w
> [...]
Kurczę, a ja w zeszłym tygodniu posiałam w skrzynkach na balkonie aksamitki i
astry - ciekawe czy wzejdą?

Z zimowymi pozdrowieniami
Gosia

7. Data: 2004-03-26 18:49:50

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Polanski" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> U mnie w Opolu kwitnace prymulki przysypalo,
> a tulipany juz sie zabieraly do kwitnienia :-(

I znowu opóźnią się prace ogrodowe, i znowu :((( Że mokro, to nie problem,
bo iglaków podlewać nie trzeba, ale, że zimno. Przed blokiem padł jeden
modrzew. Przyszli z piłami i wyrżnęli. A w moim ogrodzie to tylko ze śniegu
wszystko otrzepałam, dwa świerki są skrzywione, tulipany i irysy śniegiem
nakryte.
pozdrawiam sceptycznie
Anka

> pozdrawiam