Porno

81. Data: 2015-11-24 21:40:08

Temat: Re: Porno
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-24 o 15:51, krys pisze:

> Za to Kamiński jest wypłacalny.
> A też go chyba uziemią.

Może ułaskawią? ;)

A serio - kto, po co i dlaczego miałby uziemić Emiliana?

Ewa

83. Data: 2015-11-24 22:17:25

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Proszę, jaka kultura się rozlała po Wrocku 333333333333-]

Nie wiem jak we Wrocku, w Poznaniu ogólnie spektakle najczesciej wykupione
w 100%. Trzeba kupować bilety duzo wczesniej.

82. Data: 2015-11-24 22:17:25

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> No ale żebym szła spać zaraz po przebudzeniu? - przesada :->

Jak mowi slepy kon przed wielka pardubicką - nie widze przeszkód...

84. Data: 2015-11-24 22:51:42

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-24 o 22:17, Budzik pisze:
> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Nie wiem jak we Wrocku, w Poznaniu ogólnie spektakle najczesciej wykupione
> w 100%. Trzeba kupować bilety duzo wczesniej.

U nas to samo.

Ewa

85. Data: 2015-11-25 10:00:56

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Może ułaskawią? ;)
>
> A serio - kto, po co i dlaczego miałby uziemić Emiliana?

Jeden koleś, co jest powiązany ze służbami z poprzedniej epoki, załatwia
sobie pokrętnie własność kamienicy, w której jest teatr.
Może zwyczajnie dla kasy, a może w podzięce za wierszyk o Jaruzelskim
(Bluzg).
Wrzuć w Google i wyciagnij własne wnioski.

86. Data: 2015-11-25 13:26:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Nov 2015 21:17:25 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Jak mowi slepy kon przed wielka pardubicką - nie widze przeszkód...

To idź. Dobranoc.
--
XL
2005 - Islam ekspansywny:

87. Data: 2015-11-25 13:26:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Nie wiem jak we Wrocku, w Poznaniu ogólnie spektakle najczesciej wykupione
> w 100%. Trzeba kupować bilety duzo wczesniej.

OGÓLNIE to i u nas w Kielcach.

88. Data: 2015-11-25 13:29:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Nov 2015 10:00:56 +0100, krys napisał(a):

> [...]
> (Bluzg).
> Wrzuć w Google i wyciagnij własne wnioski.

Otóż to.

89. Data: 2015-11-25 18:18:50

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-24 o 04:10, glob pisze:
> Budzik
> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Znowu przyzwyczajenia starej nauczycielki... To ja wiem najlepiej!
>

> Ty naprawdę wierzysz że ta prostaczka była nauczycielką, przecież jaki nauczyciel
ma alergię na kulturę? Kto jest aż takim idiotą aby menelstwo faszyzmu propagować, to
jakaś lafirynda spod latarni bardziej, przecież tylko patologie tu wypisuje.

Ano są takie:
http://www.tvn24.pl/pomorze,42/protest-nauczycielki-
podczas-marszu-rownosci-w-gdansku,547909.html

I niedaleko pada jabłko... tu ta sama nauczycielka z córką, ale tym
razem w sprawie córki:
http://www.dziennikbaltycki.pl/artykul/3502941,golgo
ta-picnic-w-gdansku-policja-przesluchala-17latke-kto
ra-rozpylila-smierdzaca-substancje,id,t.html

Pozdrawiam
Piotr

90. Data: 2015-11-26 08:54:00

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-24 o 15:02, Ikselka pisze:

> ...albo film - jakiegoś tam wajdliwego Wajdy na przykładunek. Zwłaszcza za
> komuny, a i teraz.

Np. "Katyń", prawda?

Ewa

Islam od lat w ofensywie.