Porno

1. Data: 2015-11-23 16:05:01

Temat: Porno
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.prawy.pl/felieton/11406-porno-we-wroclaws
kim-teatrze-polskim

"Twórczość lewicowej feministki epatuje wulgarnymi , obscenicznymi scenami.
Po jedno z jej dzieł zatytułowane ?Śmierć i dziewczyna? sięgnął reżyser
spektaklu Krzysztof Mieszkowski. Czym się kierował, decydując się na
spektakl, w którym dochodzi na scenie do aktu kopulacji, nie wiadomo.
Chodziło mu chyba o wątpliwy rozgłos i jak największą ilość sprzedanych
biletów. Ten cel prawdopodobnie osiągnął, bo ludzie zwabieni skandalem
kupią bilet do teatru. Wśród nich jest większość, która nigdy z teatrem nie
miała nic wspólnego. Teraz pójdzie, aby zobaczyć spółkującą parę aktorów
porno ściągniętych z Czech. Polscy aktorzy teatralni odmówili występu w tej
scenie, a nawet polskie gwiazdy porno nie skusiły się na taki występ.

Słusznie powiedział Emilian Kamiński: Na pornograficzne przedstawienia są
inne miejsca, kluby pornograficzne a nie teatry. Teatr ma uczyć moralności
i dobrego smaku."

Nic dodać, nic ująć, panie Emilianie. Jest Pan dla tak wielu Polaków
Mistrzem polskiej sceny, sama wielokrotnie miałam przyjemność podziwiać
Pana grę zarówno w filmie, jak i bezpośrednio obserwując Pana na deskach
sceny teatru. Każda Pana rola, nawet mały epizod - są warte obejrzenia i
przeżycia. Dlatego dla mnie i wielu Polaków to właśnie Pana aktorstwo i
krytyczny głos jest głosem Kultury przez duże "K". Nie są nim pornopokazy
zainstalowane w budynku państwowego teatru - napełniająca kasę sensacja
(bo nie kultura) dla plebsu i gawiedzi, bywajacych w teatrze raz w życiu.
Bo spektaklem teatralnym tego nazwać nie można z samej definicji.
--
XL
2005 - Islam ekspansywny:

2. Data: 2015-11-23 16:18:31

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
[...]

*******--*
A ja myślałem że Jelinek jest noblistką, a tu buraczek wyje że ludziom kultury
twórczości noblistyki oglądać w teatrze nie wolno.
Czyli osoby która wpisała się wybitnie w literaturę światową i za to dostała nobla,
buraki zabraniają.
Oczywiście burak nie ma pojęcia, dlaczego Jelinek zwalcza pornografie, a to co
zwalcza trzeba pokazać, bo takie zachowania, biorą się nie bez przyczyny że ludzie
zaczynają się traktować przedmiotowo.
Ale buraczek z chlewika wybiegły, usłyszał kultura i dosta łalergii bo ma być dzicz
i poszczekuje wymachując kołtunem i nerwicowo podcierając się obłudą, lejąc jad z
zapyziałego dupska. Chodząca pornografia wulgaryzmu.

3. Data: 2015-11-23 20:00:28

Temat: Re: Porno
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> [...]
> - napełniająca kasę sensacja (bo nie kultura) dla plebsu i gawiedzi,
> bywajacych w teatrze raz w życiu. Bo spektaklem teatralnym tego nazwać

A wszystko o przedstawieniu ktore miało pokazywac ze nie powinno się kobiet
traktowac przedmiotowo.
No i tego seksu to ponoc za duzo nie było...

Coż... Smieszno, straszno, duszno...

4. Data: 2015-11-23 20:44:53

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...
- pokaż cytowany tekst -
A wszystko o przedstawieniu ktore miało pokazywac ze nie powinno się kobiet
traktowac przedmiotowo.
No i tego seksu to ponoc za duzo nie było...

Coż... Smieszno, straszno, duszno...

Bo tu masz popis kołtuństwa, które z kulturą to jest na bakier, ale innym tej kultury
to pierwsi zabraniać, w imię dulszczyzny.

Idzie o to, że sztuka DOJRZAŁA, nie boi się tematów tabu, wywleka je na światło
dzienne, aby ludzie zobaczyli przyczny dlaczego tak się dzieje, czyli czegoś się
nauczyli.

Dulszczyzna polega na niedojrzałości, my udajemy że nie widzimy, zamiatamy pod
dywanik, oburzymy się bo to łatwe i brudy schowamy pod dywanik. Zamykanie oczu na
rzeczywistość i dlaczego są takie skutki tej przykrej rzeczywistości, to tkwienie w
szambie i zamykamy oczy. Widzisz sprzeczność między kulturą, a obłudnym plebsm? Który
chce wszystko sprowadzić do swojego wulgarnego poziomu?

5. Data: 2015-11-23 20:48:47

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-11-23 20:00, obywatel Budzik uprzejmie donosi:

Tak bywa, jak aureolka przyciasna.

6. Data: 2015-11-23 21:00:44

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak
> [...]
> traktowac przedmiotowo.
> No i tego seksu to ponoc za duzo nie było...

Katola nie interesuje przekaz, tylko tam panoczku straszny seks pokazali, a biskup
mówi panoczku grzych to jest, najstraszliwszy.

7. Data: 2015-11-23 21:01:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Nov 2015 19:00:28 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

kim-teatrze-polskim

> A wszystko o przedstawieniu ktore miało pokazywac ze nie powinno się kobiet
> traktowac przedmiotowo.

Zaiste, uprzedmiotowiona poza sceną kobieta/aktorka w sposób cudowny i
sp...ektakularny staje się POD-miotem, kiedy jest wyp...na publicznie na
scenie. I jaki wspaniały przykład dla innych!
:->

> No i tego seksu to ponoc za duzo nie było...

Może dla ciebie nie. Dla mnie znaczenie ma nie to, ile było, ale sam fakt,
że było w TEATRZE. Cóż, reality szoł zawitał i tam. Prawda czasu, prawda
ekranu, jak to się mówi - publika rządzi i chce do teatrów. Publice już nie
wystarczą gołe tyłki Dód i Frytek ani "ruchanie na ekranie" - publika tera
chce KULTURY, kurwa!

> Coż... Smieszno, straszno, duszno...

Powtórzę za Emilianem Kamińskim, bo widzę, że nadal nie dociera:
"Na pornograficzne przedstawienia są inne miejsca, kluby pornograficzne a
nie teatry. Teatr ma uczyć moralności i dobrego smaku."

Smacznego.

8. Data: 2015-11-23 21:03:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Nov 2015 20:48:47 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-11-23 20:00, obywatel Budzik uprzejmie donosi:

kim-teatrze-polskim

> Tak bywa, jak aureolka przyciasna.

Nie narzekajcie, zawsze mogą przyjść muslimy i was ubogacić, poszerzyć
wasze horyzonty.

9. Data: 2015-11-23 21:12:56

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
- pokaż cytowany tekst -
Nie narzekajcie, zawsze mogą przyjść muslimy i was ubogacić, poszerzyć
wasze horyzonty.

To teraz znowu z kaloszami w gnojówce, ludziom na salony i co mają oglądać będziesz
proletariacie nakazywała?

10. Data: 2015-11-23 22:01:18

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wystarczą gołe tyłki Dód i Frytek ani "ruchanie na ekranie" - publika tera

Widział to kto stąd?
Bo IMO bardziej się mogą okazać wydymani ci, co się podjarali niepotrzebnie.

Najlepiej to widać w telewizji.
Publicznej oczywiście.

kulwatura pełną gębą

Islam od lat w ofensywie.