Porozmawiaj z Wege :D

1. Data: 2005-05-23 15:59:31

Temat: Porozmawiaj z Wege :D
Od: Leukocyt <l...@a...pl_SPAM_> szukaj wiadomości tego autora

Przed chwila byla w pr I PR rozmowa jakims nawiedzonym wegetarianinem :D
Myslalem ze spadne z krzesla kiedy mowil o psach i kotach hodowanych na
diecie wegetarianskiej :D Takich ludzi powinno sie izolowac od
normalnego Swiata :D

Pzdr
Leukocyt

2. Data: 2005-05-23 17:34:51

Temat: Re: Porozmawiaj z Wege :D
Od: "Mika" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Leukocyt" <l...@a...pl_SPAM_> napisal w
wiadomosci news:d6su7p$sj7$2@julia.coi.pw.edu.pl...
> [...]
> Myslalem ze spadne z krzesla kiedy mowil o psach i kotach hodowanych na
> diecie wegetarianskiej :D Takich ludzi powinno sie izolowac od

Tez tak uwazam, kot to drapieznik, podstawa jego pozywienia powinno byc
mieso... a nie jak niektórzy mysla karma Whiskas albo co gorsza... salata.
Rece mi sie trzesa jak slucham takich rzeczy..

3. Data: 2005-05-23 22:37:55

Od: "Krystynaopty1" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mika <p...@o...pl> napisał(a):

> [...]

> mieso... a nie jak niektórzy mysla karma Whiskas albo co gorsza... salata.
> Rece mi sie trzesa jak slucham takich rzeczy..

Współczuć tylko tym biednym zwierzakom przerabianym na wegetarian.
O "naukowych" błonnikowych trendach u mięsożerców można poczytać tu:
http://www.fahrenheit.eisp.pl/archiwum/f34/21.html
Nie dziwi mnie zatem, że coraz więcej "ekspertów" od dietetyki zaczyna
bełkotać, że tłuszcz jest "be", a błonnik "cacy".
I temu też służy wegetariańska głośna propaganda walcząca o roślinożerstwo
wszystkich ludzi.

Krystyna

4. Data: 2005-05-23 22:45:14

Od: "Krystynaopty1" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mika <p...@o...pl> napisał(a):

> [...]

bełkotać, że tłuszcz jest "be", a błonnik "cacy".
I temu też służy wegetariańska głośna propaganda walcząca o roślinożerstwo

Poprawka linku:
http://www.z-palacu-cesarza.j.com.pl/zywienie/prakty
ki_przemyslu.htm

5. Data: 2005-05-24 07:09:26

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 23 May 2005 17:59:31 +0200, na pl.sci.medycyna, Leukocyt napisał(a):

> [...]
> Myslalem ze spadne z krzesla kiedy mowil o psach i kotach hodowanych na
> diecie wegetarianskiej :D Takich ludzi powinno sie izolowac od

Mogłeś to powiedzieć mojemu kotu :)
http://www.trapezonet.republika.pl
Niestety już nie żyje :(, ale zginął potrącony przez samochód, a nie od
przejedzeia marchewką.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

przewlekłe bóle ścięgien palcow rąk - moze ktos pomoże ?
masaż, podręczniki
Implanty kręgosłupa a solarium
Natychmiastowe zapadanie w sen i gwaltowne przebudzenie
ciągłe spanie i odgłoś pralki