Porysowane talerze wyjęte ze zmywarki

1. Data: 2002-08-26 12:16:21

Temat: Porysowane talerze wyjęte ze zmywarki
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Podczas ostatniego zmywania w zmywarce Amiki wyjąłem umyte talerze i szklanki z
duralexu, które na powierzchni miały rysy, tak jakby ktoś je porysował ostrym
narzędziem. Podczas wcześniejszych zmywań tego nie było. Jaka może być tego
przyczyna ? Do zmywawania używam tabletek 2 w 1 z Calgonitu. Ilość soli
zmiękczającej też jest OK. Czy powinno się używać takich tabletek, czy lepiej
wlewać detergent i nabłyszczacz oddzielnie ?

Krzysztof J.

1. Data: 2002-08-26 14:02:28

Temat: Re: Porysowane talerze wyjęte ze zmywarki
Od: Rav_V3k <u...@k...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Był 26-08-2002 14:16 z sekundami, gdy k...@p...onet.pl
napisał tak:
> [...]
> zmiękczającej też jest OK. Czy powinno się używać takich tabletek, czy lepiej
> wlewać detergent i nabłyszczacz oddzielnie ?

To chyba nie ma nic wspólnego z tabletkami. Ja używałem proszku
Calgonitu w zmywarce Whirlpool i mam to samo - delikatne rysy na
talerzach i szklankach i ... też nie wiem o co chodzi :-(

--

::: Rafał :::

1. Data: 2002-08-26 14:48:53

Od: Przemo <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>To chyba nie ma nic wspólnego z tabletkami. Ja używałem proszku
>Calgonitu w zmywarce Whirlpool i mam to samo - delikatne rysy na
>talerzach i szklankach i ... też nie wiem o co chodzi :-(

Ciekawe, ja mam to samo, ale naczynia były wcześniej myte konwencjonalnie.
Moim zdanie to rysy powstały wcześniej podczas mycia albo użytkowania (np.
nożem) a dopier zmywanie w zmywarce je uwidoczniło.

--
Pzdr
Przemek

1. Data: 2002-08-27 05:28:27

Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

proszek do mycia dosc dlugo sie rozpuszcza i przypuszczam ze to on jest sprawca rys
- ja zaczalem uzywac zelu

1. Data: 2002-08-27 08:23:59

Od: Rav_V3k <u...@k...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Był 26-08-2002 16:48 z sekundami, gdy Przemo napisał tak:

> [...]
> Moim zdanie to rysy powstały wcześniej podczas mycia albo użytkowania (np.
> nożem) a dopier zmywanie w zmywarce je uwidoczniło.

To jest chyba najbardziej prawdopodobne.

--

::: Rafał :::

kuchnia
[poznan] cyklinowanie?
Licznik wody w spółdzielni mieszkaniowej
OKAP problem
jak zalatac wanne akrylowa?