Porzucanie - centralny problem psychologii kobiety.

91. Data: 2016-08-27 07:07:18

Temat: Re: Porzucanie - centralny problem psychologii kobiety.
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Mądra kobieta nie pozwoli rządzić głupiemu facetowi. Mądry facet nie będzie
> wymagał od mądrej kobiety uniżenia się.

Czyli jak nie kijem go to pałką. Oj Iksi, Iksi. ;-)

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

92. Data: 2016-08-27 07:22:17

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> [...]

>>> Bzdura. Dopasowujesz klocki do swej teorii.

> Że niby chodzi o kobiety-nauczycielki w szkole? A co one mają do
> gadania wobec mężczyzny-ojca w rodzinie? - o ile on, oczywiście,
> jest normalnym facetem, a rodzina żyje w normalnym społeczeństwie(a
> nie w komunistycznym np., jak było przez 50 lat).

Nie ma normalnych facetów. Wszyscy są zapatrzeni w i zniewoleni przez
babski hymen a więc tańczą tak jak kobitki im zagrają. A że muzyczka
może być fałszywa... No cóż - winni są temu mężczyzni bo głupi, no
nie...? ;-)

> Sama znam takich paru jak Ty - najpierw umywali rączki od ojcowania,
> w podskokach wychodząc rano do pracy i po powrocie redukując
> zainteresowanie dziećmi i rodziną do wyrzucenia śmieci i
> wyprowadzenia psa, z rozkoszą poprzestając W ŻYCIU na przynoszeniu
> kasy, nie biorąc odpowiedzialności za nic więcej - a potem na
> starość wielki zonk, że w rodzinie wszystko nie tak, jak by chcieli.

Kobitki za to trzymają palec na spuście pistoletu od samego początku
strasząc porzuceniem pozbawionych własnej tożsamości i wartości facetów.
Bajaj dalej kobitko.

> Musiałabym upaść na głowę, aby zacząć naśladować Twoje "szczęście".

A więc jesteś niereformowalna i przekonana o swojej nieomylności. Niech
Cię więc piekło pochłonie. :-)

> Ale jakoś nie przyznajesz tego przywileju swojej "eks"? :->

Do dzisiaj miała najwyższe notowania i traktowałem ja wyjątkowo
priorytetowo. Ale moje życie biologiczne też ma swoje ograniczenia
czasowe więc by wprowadzić w czyn swój zamysł i by doświadczalnie
udowodnić, że mam rację muszę sobie znalezć partnerkę, którą przekonam o
słuszności moich poglądów i która zdecyduje się być mi partnerem a nie
karbowym.

Już zapomniałem, że Cię znałem.

93. Data: 2016-08-27 08:32:20

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" napisał w wiadomości grup

Ikselka pisze:

>Nie mam takiej potrzeby - jestem jak najbardziej hetero.

Jednakowoż kazirodcza pedofilia to nie do końca normalne hetero.

94. Data: 2016-08-27 15:40:45

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kviat" <null> napisał w wiadomości

> Zboku pierdolony, molestowałeś własną córkę?

Masz córkę, syna, żonę, partnera? Napiszesz coś o sobie?

--
Chiron

95. Data: 2016-08-27 16:32:59

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

a.pl...

>Zboku pierdolony, molestowałeś własną córkę?

pierdolący

96. Data: 2016-08-27 17:58:14

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo MAŁO jest mądrych facetów, a ktoś musi :-))

Hmm, cały czas twierdzę, że kobiety są mądrzejsze od mężczyzn. Nie chodzi mi
tu o IQ- ale o mądrość. Kobieta często wie rzeczy, których zrozumienie
zajmuje mężczyźnie długie lata

--
Chiron

97. Data: 2016-08-27 17:59:02

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości

> Gdyby chodziło to tylko o autorów idei to było by dobrze, ale z powodu
> jakiejś idei fix mordowano masowo

Próbowałem to kilka razy wytłumaczyć LeoTarowi- no ale coś mi nie wyszło :-)

--
Chiron

98. Data: 2016-08-27 17:59:56

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.08.2016 o 17:58, Chiron pisze:
> Hmm, cały czas twierdzę, że kobiety są mądrzejsze od mężczyzn. Nie
> chodzi mi tu o IQ- ale o mądrość. Kobieta często wie rzeczy, których
> zrozumienie zajmuje mężczyźnie długie lata

A mimo to , właśnie z powodu mądrości, powinna pozwolić rządzić mężczyźnie

99. Data: 2016-08-27 19:07:26

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-27 o 15:40, Chiron pisze:

> Masz córkę, syna, żonę, partnera? Napiszesz coś o sobie?

Książkę piszesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

100. Data: 2016-08-27 19:20:33

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Książkę piszesz?

To dlaczego komentujesz i oceniasz ludzi, któzy tu coś o sobie piszą?

--
Chiron

Odwieczny konflikt
Malcziki