Posel na wozku?

1. Data: 2001-08-07 12:39:59

Temat: Posel na wozku?
Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

http://www.se.com.pl/iso/dzisiaj/reportaz/teksty/rep
ortaz.shtml

Dzisiaj to "dzisiaj", od jutra pewnie w archiwum:
http://archeo.se.com.pl/7dni/archiwum.asp
==> Wtorek, 7.08.2001
==> Super temat

Maciek

2. Data: 2001-08-07 13:08:38

Temat: Re: Posel na wozku?
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek napisał(a):

> http://www.se.com.pl/iso/dzisiaj/reportaz/teksty/rep
ortaz.shtml

Przeczytałem - i jestem pod wrazeniem. Jest tam kupa prawdy także o nas.

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

3. Data: 2001-08-07 13:33:48

Od: "Marcin Blacharski" <s...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

popieram przedmowce, i moze jak zostanie poslem (trzymam kciuki), to w
Ustroniu na jego rece bedziemy przekazywac nasze propozycje ?

Marcin Blacha

4. Data: 2001-08-07 14:46:21

Od: Robert Szymczak <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek napisał(a):
> http://www.se.com.pl/iso/dzisiaj/reportaz/teksty/rep
ortaz.shtml

Niezłe. Trochę mnie razi takie totalne pozostawienie niepełnosprawnych
samym sobie. Nic o wyrównywaniu szans, nic o jednolitym prawie ON, nic o
stwarzaniu warunków do niezależnego życia ON. "Radźcie sobie sami,
jesteście ludźmi jak inni." Nie ma żadnego problemu....

Pan Frost to człowiek sukcesu, którego zawsze wspierała rodzina i
traktowała go tak samo jak człowieka zdrowego. Dzięki temu wyniósł pewne
pozytywne wzorce. Ale nie myśli o całej skomplikowanej materii naszego
środowiska. Przykre.

Ale i tak bym na niego głosował. Trzech takich ludzi w sejmie i byłaby
ustawa ;)))

Pozdrówka,
--
Robert Szymczak -- r...@c...pl --
Telepraca Polska / Telework Poland

5. Data: 2001-08-07 20:56:09

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Szymczak napisał(a):

> [...]
> stwarzaniu warunków do niezależnego życia ON. "Radźcie sobie sami,
> jesteście ludźmi jak inni." Nie ma żadnego problemu....

Sądzęże trochę to upiększył - ne wiem czy prosił o wniesienie takiego UFO jak ty masz
na przykład na 3 piętro :-)). He he - chyba dwigiem :-))

> [...]
> traktowała go tak samo jak człowieka zdrowego. Dzięki temu wyniósł pewne
> pozytywne wzorce. Ale nie myśli o całej skomplikowanej materii naszego

Wiesz jak to jest przed wyborami -nie zawsze się mówi wszytko ;-))

> Ale i tak bym na niego głosował. Trzech takich ludzi w sejmie i byłaby
> ustawa ;)))

Niestety nie ten okręg wyborczy :-(((

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

6. Data: 2001-08-07 20:56:12

Od: "Frank" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Szymczak" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> stwarzaniu warunków do niezależnego życia ON. "Radźcie sobie sami,
> jesteście ludźmi jak inni." Nie ma żadnego problemu....

Racja... też to zauważyłem, ale ma sporo racji... Szczególnie o edukacji!!!
Jeżeli naprawdę się czegoś chce, to można...

> [...]
> traktowała go tak samo jak człowieka zdrowego. Dzięki temu wyniósł pewne
> pozytywne wzorce. Ale nie myśli o całej skomplikowanej materii naszego

Nie każdemu rodzina może wszystko zapewnić! Nie każdy ma szczęśliwe
dzieciństwo... ale nie wolno się załamywać!

> Ale i tak bym na niego głosował. Trzech takich ludzi w sejmie i byłaby
> [...]

Ogólnie mówiąc facet jest mocny :)) ;-)) Ale mnie nie interesuje polityka,
więc to nie dla mnie... Tam gdzie polityka i wielkie pieniądze nie ma już
przyjaciół... A może ktoś jeszcze chętny do sejmu? :)))

Pozdrawiam serdecznie

- Frank

--
Skalowalny, bezpieczny, serwer dedykowany, http://www.wdc.pl