Poselskie pomysły na wielodzietność rodzin

111. Data: 2006-12-02 09:38:19

Temat: Re: Poselskie pomysły na wielodzietność rodzin
Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dusiołek napisał(a):

> Teraz, zamiast becikowego, wróci fundusz
> alimentacyjny.

I dobrze. FA jest dla tych co maja niskie dochody i nie potrafią
ściągnąć sami alientów. A za egzekwowanie alimentacyjnych wyroków
odpowiedzialne jest państwo w postaci komorników.
Jeżeli owe nie potrafi sprawić, że komornicy pracują jak należy, niech
samo traci. Skoro płacę podatki i utrzymuję w jakiejś części tych
darmozjadów mogę wymagać, by robili to za co mają kasę.

Eulalka

PS. Osobiście na FA się nie załapię.

112. Data: 2006-12-02 11:02:33

Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "E." <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> I dobrze. FA jest dla tych co maja niskie dochody i nie potrafią
> ściągnąć sami alientów. A za egzekwowanie alimentacyjnych wyroków
> odpowiedzialne jest państwo w postaci komorników.

Błędem jest, że finansowe rozliczenia między obywatelami dokonywane są za
pośrednictwem państwa. Być może dlatego egzekucje komornicze są tak
nieskuteczne, że komornik jest przedstawicielem państwa. Komornicy powinni
działać wyłącznie na własny rachunek, jako firmy prywatne - oczywiście w ramach
precyzyjnie skonstruowanego prawa ściśle określającego ich możliwości
oddziaływania na dłużników i dostęp do danych dłużnika.

113. Data: 2006-12-02 11:21:53

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

locke napisał(a):

> [...]
> precyzyjnie skonstruowanego prawa ściśle określającego ich możliwości
> oddziaływania na dłużników i dostęp do danych dłużnika.

Pewnie masz rację. Ale póki będzie jak jest nic się nie zmieni, może
gdzies kiedys ktoś policzy ile państwo na tym traci i się z anich
(komorników) weźmie. Jak dotąd ściagają to co latwo przychodzi - żadna
filozofia wsiąść komuś na pensję. Ale jak masz takiego, który pracuje na
czarno lub siedzi na zachodzie komornik lapki co najwyżej rozłoży.

E.

114. Data: 2006-12-02 23:14:13

Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

E. <e...@o...pl> napisali:

> Jeżeli owe nie potrafi sprawić, że komornicy pracują jak należy, niech
> samo traci.

To nie jakies ono traci, tylko ja i Ty.
A dopoki beda tracic nieswoje pieniadze, dopoty beda miec to w dupie.

. KRZYZAK .
. Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
.......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

115. Data: 2006-12-03 13:21:46

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Krzyzanowski napisał(a):

> To nie jakies ono traci, tylko ja i Ty.

Ja wtedy tracę podwójnie ;)

> A dopoki beda tracic nieswoje pieniadze, dopoty beda miec to w dupie.

Hough!

Eulalka

Test programu AnoMail
Zanim zabrzmi marsz Mendelsona...
Wyrzeka się dziecka, żona użyła obcego nasienia
Metody wpływu na bliskich
czytaliście? Mnie rozbroiło