Posłuchał doktora i omal nie umarł

1. Data: 2006-04-12 11:52:33

Temat: Posłuchał doktora i omal nie umarł
Od: "Limcha" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.glosszczecinski.pl/apps/pbcs.dll/article?
AID=/GS/20060412/MAIN/60412001

Lekarz pogotowia ratunkowego z Polic, wezwany do pacjenta z silnym bólem
żołądka, zalecił mu ranigast i posiłek. Kilka godzin później pacjent trafił
na stół operacyjny z powodu perforacji wrzodu żołądka.

Pacjent ma 25 lat, przeszedł poważną operację nogi. Od wielu miesięcy
mężczyzna przyjmuje silne leki przeciwbólowe, wielokrotnie wracał na oddział
ortopedyczny szpitala przy Unii Lubelskiej. W sobotę wieczorem, w domu
rozbolał go żołądek. Po godz. 22 przyjechało pogotowie ratunkowe. Lekarz
zbadał pacjenta, zalecił odstawienie leków przeciwbólowych i posiłek, w
trakcie którego mężczyzna miał zażyć ranigast (lek przeciwzapalny).

- O czwartej w nocy usłyszałam przeraźliwy krzyk syna - opowiada matka
chorego. - Był zlany potem. Nie mógł oddychać. Miał silne zawroty głowy.
Drugi raz zadzwoniłam po pogotowie, ale nikt nie przyjechał. Telefonicznie
zalecono kontakt z dyżurną przychodnią i lekarzem rodzinnym.

Kobieta wezwała taksówkę i zawiozła syna do szpitala przy Unii Lubelskiej.
Natychmiast zrobiono mu zdjęcie rtg jamy brzusznej. Około 9-ej mężczyzna
trafił na stół operacyjny, ponieważ doszło do pęknięcia wrzodu żołądka, o
istnieniu którego chory nie miał pojęcia.

2. Data: 2006-04-12 13:15:26

Temat: Re: Posłuchał doktora i omal nie umarł
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Limcha" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> żołądka, zalecił mu ranigast i posiłek. Kilka godzin później pacjent
> trafił na stół operacyjny z powodu perforacji wrzodu żołądka.

jakas czarna seria?

Młody mężczyzna zmarł dwie godziny po odjeździe karetki pogotowia. Lekarz
prawdopodobnie nie rozpoznał zawału serca

http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34862,3276525.htm

zapalenie pochewki ścięgna
wybrzuszenie nad penisem
Karmienie w trakcie kuracji oranexem.