Postanowiłam się ujawnić ;-)

1. Data: 2005-06-20 08:51:24

Temat: Postanowiłam się ujawnić ;-)
Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

Od jakiegoś czasu Was podczytuję, właściwie z obłędem w oczach ;-).
Podziwiam miłą atmosferę na grupie. Do tej pory mogłam tylko czytać, teraz
mogę również pisać i bardzo się z tego cieszę. Mam nadzieję, że przyjmiecie
nową uczestniczkę? Mam lat dwadzieściaparę, jestem z okolic Warszawy,
głównie szydełkuję, ale też popełniłam parę krzyżyków. Poza tym zajmuję się
mnóstwem różnych rzeczy: masa solna, modelina, window colors, rysowanie,
malowanie, decoupage, aranżacja wnętrz, projektowanie i szycie odzieży, art
nails, itp., itd. ;-). Genarelnie cieszy mnie wszystko, co łączy się z
tworzeniem, ulepszaniem, przerabianiem i robieniem czegoś z niczego. Po
prostu to lubię, popadam wtedy w taki dziwny stan, zapał twórczy, który
pewnie znacie ;-))).

Pozdrwiam,
Artsajke

2. Data: 2005-06-20 09:10:12

Temat: Re: Postanowiłam się ujawnić ;-)
Od: "ewa Irys" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
ciesze sie ze znalazl sie ktoos lubacy szyc, moze tu na grupie jest wiele
dziewczat parajacych sie szyciem ale ja jestem kompletny laik, dla tego nie
smialam do tej pory prosic o pmomoc
ale zapytam czy wiesz jak najprosciej uszyc stale dekoracyjne zaslony do
okien tak aby byly tylko dekoracja z lekkich szyfonowych lub podonych
materiałow
pozdrawiam EWA

3. Data: 2005-06-20 13:13:27

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> [...]
> przyjmiecie nową uczestniczkę? Mam lat dwadzieściaparę, jestem z
> okolic Warszawy, głównie szydełkuję, ale też popełniłam parę

Podobnie jak ja [mam 23 lata]. Cieszy mnie ogromnie ze takie dziubanie
szydelkiem, drutami, wyszywanie ma swoich amatorow :)

Znamy znamy :)

Zazula

4. Data: 2005-06-21 09:06:25

Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewo,
Trudno tak radzić na odległość, ale spróbuję ;-). Jeżeli masz te zasłony we
wzór to radziłabym Ci tylko obszyć brzegi, bo same w sobie są dekoracyjne.
Jeżeli natomiast są gładkie, ewentualnie w drobny wzór to kup trochę więcej
materiału na długość, przypnij, a ten nadmiar z przodu fantazyjnie upnij.
Powstanie na górze takie nieregularne pofalowanie. Albo ten zwisający jeden
róg przypnij na górze z jednej strony, a resztę dopasuj tak żeby było upięte
na skos. Możesz też zrobić różne wariacje upięć w połowie zasłony
(rozumiesz, tak żeby były odchylone), np. utnij szafę, obrąb i zawiąż w
połowie, albo zepnij ozdobną klamrą - można kupić, albo przypnij czy
przyfasryguj takie upięcie jakby w górę na skos. Niedawno też szyłam woalowe
zasłony i firanki i tak właśnie zrobiłam. Możesz też kupić taką taśmę, którą
przyszywa się na górze firanki czy zasłonki, dzięki czemu są fantazyjnie
zapięte. Nie wiem czy dość jasno Ci wytłumaczyłam, ale najlepiej to było by
pokazać. Myślę, że z czymś takim poradzi sobie nawet początkujący ;-)

W sieci można znależć strony z upięciami firan (niestety nie wiem gdzie, ale
pamiętam, że było na grupie), może Cię coś zainspiruje.

Pozdrawiam,
Artsaje

Permin 13-2351 - pomocy!!!
[szydelko] czapeczka dla niemowlaka - chemat
[inne]pomcy!!!pliki rar
xxx kolory nici
Azurowe rekawiczki