xxx kolory nici

1. Data: 2005-06-20 05:34:15

Temat: xxx kolory nici
Od: "ewa Irys" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam serdeczna prosbe
czy bylybyscie tak mile i pomogly mi odnalesc przeliczniki bucilli na dem nr
818, 605, 989
szukam wszedzie ale tych nr jakby wogole w bucilli nie bylo a ja jednak mam
je w kuluczu
pozdrawiam Ewa

2. Data: 2005-06-20 08:28:07

Temat: Re: xxx kolory nici
Od: "Aga" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa Irys" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
nr
> 818, 605, 989
> szukam wszedzie ale tych nr jakby wogole w bucilli nie bylo a ja jednak

http://www.gazeta.pl/usenet/

Przeliczniki masz tu:
http://www.cyberstitchers.com/StitchingTools/Convers
ionIndexes.asp?view=Buci
llaToDMC
Z tego co zauważyłam to Bucilla ma czterocyfrowe oznaczenie kolorów, więc
może te numerki to są już zamienione na DMC ?
W każdym razie życzę powodzenia
Aga

3. Data: 2005-06-20 08:46:59

Od: "ewa Irys" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga
wiesz ze masz racje, a myslalam ze pekne ze zlosci bo to juz czwarty obrazek
za ktory sie wzielam i mam problem to nici w kluczu brakuje albo schemat mam
niekompletny, jestem taka latwowierna i nigdy nie sprawdzm, bo wydaje mi sie
ze mam wszystko
serdecznie Ci dziekuje pozdrawiam Ewa

Azurowe rekawiczki
[xxx] Still-life/Jars Lanarte