Postulat dla męża

71. Data: 2005-01-28 08:28:02

Temat: Re: Test Było: Postulat dla męża
Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ctbn1m$l$1@news.onet.pl...

> Nie mam pojęcia co to za czynność ?
> Nie mam również pojęcie czemu ma słuzyć?

Coby się pleśn nie tworzyła - w przypadku słabej wentylacji (która to
nagminnie wystrępuje w naszym budownictwie).

> Po co wyjmować ten podajnik ?

Wyjmij to zobaczysz ;)

Co nie zmienia faktu , że lista w wielu punkatch jest całkowicie idiotyczna.

brow(J)arek pozdrawia

72. Data: 2005-01-28 08:29:16

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...] A wiesz co mnie to uświadomiło? Że niektóre kobiety
> mają specyficzne hobby - wymyślanie zajęć domowych, których
> celowość jest niewielka

A i owszem. Choć niektóre inne mają mężów z wymaganiami - na własne oczy
widziałam faceta, który kłapał na żonę, że jego mamusia zawsze przy
wycieraniu podłogi myła podeszwy wszystkich butów stojących w przedpokoju, a
ona, fleja leniwa, nie (sam, naturalnie, palcem nie kiwnął). Są rzeczy na
niebie i ziemi...

> (nie osuszam brzegu wanny - nie mam grzyba - może dlatego, że
> wybrałam silikon grzyboodporny;

Albo masz przyzwoitą wentylację - w postulacie jest wiele poszlak, że
autorka tegoż nie ma. BTW, nawet grzyboodporny w końcu się podda :)

> śladowe ilości proszku i płynu do płukania prania
> w podajniku do tychże nie wpływają znacząco na jakość
> prania ani na jakość mojego życia)

U mojej mamy pleśniało, błe. To ja sobie wolę tę szufladkę wyciągnąć.

> [...] Dla jasności - pewno z równą powagą podeszłabym do "męskiego
> obowiązku" polegającego np. na tym, żeby po każdej jeździe
> samochodem oczyszczać chlapacze za tylnimi kołami.

Znaczy, czekaj... chcesz powiedzieć, że nie oczyszczasz chlapaczy? I tak
stoi z brudnymi? Obrzydliwość. Ty wiesz, ile na tym jest bakterii?!

Pozdrawiam :)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

73. Data: 2005-01-28 08:29:28

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:ctcp5b$4p8$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Mnie wygląda na to, że Luiza, odwalająca całą domowiznę (po przeczytaniu
tej
> listy naprawdę trudno mi wyobrazić sobie, co _jeszcze_ można zrobić w
ramach
> prac domowych :) i traktowana per "a co ty tam sprzątasz", cokolwiek się
> zirytowała i zapostulowała na zasadzie "taaak? no to ok, może się
> zamienimy". I raczej nie sądzę, żeby to był "postulat konstruktywny",
raczej
> próba uświadomienia.

A wiesz co mnie to uświadomiło? Że niektóre kobiety mają specyficzne hobby -
wymyślanie zajęć domowych, których celowość jest niewielka (nie osuszam
brzegu wanny - nie mam grzyba - może dlatego, że wybrałam silikon
grzyboodporny; śladowe ilości proszku i płynu do płukania prania w podajniku
do tychże nie wpływają znacząco na jakość prania ani na jakość mojego życia)
a potem mają żal, że nikt do tego nie przywiązuje wagi....

Dla jasności - pewno z równą powagą podeszłabym do "męskiego obowiązku"
polegającego np. na tym, żeby po każdej jeździe samochodem oczyszczać
chlapacze za tylnimi kołami.

pozdrawiam

Monika

74. Data: 2005-01-28 08:44:57

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:ctct72$ems$1@atlantis.news.tpi.pl...
> U mojej mamy pleśniało, błe. To ja sobie wolę tę szufladkę wyciągnąć.

Codziennie ?

> Znaczy, czekaj... chcesz powiedzieć, że nie oczyszczasz chlapaczy? I tak
> stoi z brudnymi? Obrzydliwość. Ty wiesz, ile na tym jest bakterii?!

Na świecie zasadniczo są bakterie :D

pozdrawiam

Monika

75. Data: 2005-01-28 08:45:53

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ona, fleja leniwa, nie (sam, naturalnie, palcem nie kiwnął). Są rzeczy na

To wszystko raczej dowodzi jednak nie tyle nierównego podziału obowiązków co
w ogóle chorych układów w rodzinie.

Czy na prawde nie można siąść i ustalić "Do mnie należy to, do ciebie to,
dzieciak jest na tyle duży , że robi to, a pozostałe sprawy robi ten na kogo
padnie. Do tego szanujemy efekty swojej roboty (ja nie wymawiam jak mało
zarabiasz, ty nie włazisz w buciorach na świeżo wymytą podłogę itp. ;). No i
oczywiście mamy świadomość, że czasem ktos choruje, źle się czuje albo
akurat ma ważny mecz, czy ulubiony serial w telewizji... :D".

I załatwione. Jeśli się jasno nie ustali "co, kto" to w ramach odegrania się
jedno na drugim zawsze może wynaleźć jakąś pierdołę typu zbrylona sól w
solniczce "a ty nie pracujesz przecież i powinnaś codziennie sprawdzać czy
się przypadkiem nie zbryliła" :D .

brow(J)arek pozdrawia

76. Data: 2005-01-28 08:52:26

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na świecie zasadniczo są bakterie :D

Wyciągnąłem szufladkę jestem przerażony
co tam musi dziać sie w środku pralki brr.

Plan na jutro:
1. Rozebrać czopuch w kominku
2. Wymontować szafy we wnękach
3. Rozebrać podwieszany sufit
4. Odkazić cały dom

Jacek

77. Data: 2005-01-28 09:00:57

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "brow(J)arek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...] To wszystko raczej dowodzi jednak nie tyle nierównego
> podziału obowiązków co w ogóle chorych układów w rodzinie.

Nie da się zaprzeczyć.

> Czy na prawde nie można siąść i ustalić [...]

Z niektórymi nie można. Bo uważają, że oni zarabiają na życie, a zadaniem
kobiety są wszystkie prace domowe, mharharhar.

Pozdrawiam
H. (nie, nie sugeruję, wyjaśniliśmy to już przecież - ale po prostu okazja
tak się wdzięczyła, że nie mogłam się nie wyzłośliwić ;))) Niemniej argument
jest jak najbardziej serio)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

78. Data: 2005-01-28 09:02:15

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...] Codziennie ?

Po każdym praniu. Znaczy, konkretnie, szufladka ma prawo być zamknięta tylko
w trakcie prania.

> [...] Na świecie zasadniczo są bakterie :D

O rany.

Pozdrawiam ;)
H. (już mi oko lata)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

79. Data: 2005-01-28 09:15:33

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Wyciągnąłem szufladkę jestem przerażony
> co tam musi dziać sie w środku pralki brr.

> [...]

No i wtedy wreszcie zrozumiesz ile roboty mają gosposie (bezpłciowo) domowe
;) :D

I radze nie zapominaj o kibelku. We wnetrzu spłuczki i pod brzegiem
muszli... tam to sie musi dziać :D

I z telewizora kurzy, a zostawianie w odkurzaczu worka po jednym chopćby
użyciu... obrzydlistwo.

brow(J)arek pozdrawia (znad bardzo zapuszczonej klawiatury - ale to nie moja
;) )

80. Data: 2005-01-28 09:17:43

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:ctcvbq$5lc$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Po każdym praniu. Znaczy, konkretnie, szufladka ma prawo być zamknięta
tylko
> w trakcie prania.

A jak się wyłamie ? ;) (uwielbiam wieloznaczność tego języka)

pozdr

Monika

Ciekawy serwis kulturalny !
jak wyegzekwowac widywanie dziecka!!!!!!
prawo matki do małego dziecka
Re: rozwód a dzieci
Wybór Zofii - niedziela 22:25 TVP1