Postulat dla męża

61. Data: 2005-01-26 15:54:23

Temat: Re: Postulat dla męża
Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
news:ct8ea3$qrk$1@atlantis.news.tpi.pl...
> czytając ten post mam wrażenie że małżeństwo to kupa
> bleeeee

Mylne skądinąd.

brow(J)arek

62. Data: 2005-01-26 15:57:23

Od: "*" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

63. Data: 2005-01-26 19:02:50

Od: "Iluzja" <i...@g...nimfomanka> szukaj wiadomości tego autora

* <b...@b...pl>:

> czytając ten post mam wrażenie że małżeństwo to kupa

Tak.
A dokładniej - małżeństwo to kupa szczęścia.

Iluzja.

--
<: << Iluzja >> :> <: "Słodka, słodka rudowłosa, :>
<: Anita Iwańczyk :> <: Krew zatruwasz, spokój mącisz, :>

64. Data: 2005-01-26 20:45:11

Od: "Nixe" <nixe@fałpe.peel> szukaj wiadomości tego autora

Dunia pisze:

> PS. Polecam fajny flejmik na pru o codziennym (lub nie) myciu glowy.
> Ale byla jazda. :))

A który to wątek (data i tytuł)??

--
PozdrawiaM

65. Data: 2005-01-27 07:48:54

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe wrote:

> A który to wątek (data i tytuł)??

W tej chwili nie pamietam, ale postaram sie odnalezc i podrzucic.

D. ;)
44

66. Data: 2005-01-27 10:32:09

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty Eulalka mnie niestety
powstrzymują:

> Pijesz do mnie?

[J.S.] Bach - i się wydało kto czego słucha :-)

puchaty

67. Data: 2005-01-27 10:36:45

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik puchaty napisał:

> [J.S.] Bach - i się wydało kto czego słucha :-)

Dobrze, że nie co pije ;)

Eulalka

68. Data: 2005-01-27 17:28:41

Temat: Test Było: Postulat dla męża
Od: "idiom" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie myślę nad postulatem Luizy i zastanowiły mnie dwie rzeczy. Pierwsza
bęzie tu, druga w post scriptum.

Część działań z tej listy jest dla mnie zaskakujaca, ale rozumiem, że z
alergikiem w domu tak trzeba.

Innych nie da się wytłumaczyć alergikiem.
Zdaję sobie sprawę, że nie jestem "reprezentatywną grupą" (bo jednocześnie
jestem jedynym żywicielem i jedynym dbającym o poważne sprawy domowe, a na
dodatek już jakiś czas temu doszłam do wniosku, że moje mieszkanie jest zbyt
duże, żeby mogło przy mnie błyszczeć ;) ), dlatego przeprowadzę na Was test:

pyt 1
Jak często osuszacie brzeg wanny, w jakim celu i dlaczego nie całą wannę ?

pyt 2
Czy po każdym praniu wyjmujecie podajnik do proszku? (przyznam się, że ja
dopiero po roku od zakupu pralki zorientowałam się, że jest to mozliwe)

pozdrawiam ;)

Monika

P.s.
Domyślam się, że do niedawna mąż Luizy był jedynym żywicielem (bo jakiś
żywiciel musiał chyba być....), czyli - pracował. Teraz Luiza poszła do pracy i
spodziewa się, ze jej pracujący mąż weźmie wszystkie obowiązki ?

69. Data: 2005-01-27 20:45:40

Temat: Re: Test Było: Postulat dla męża
Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@v...pl> napisał w wiadomości
> pyt 1
> Jak często osuszacie brzeg wanny, w jakim celu i dlaczego nie całą wannę ?

Nie mam pojęcia co to za czynność ?
Nie mam również pojęcie czemu ma słuzyć?

> pyt 2
> Czy po każdym praniu wyjmujecie podajnik do proszku? (przyznam się, że ja
> dopiero po roku od zakupu pralki zorientowałam się, że jest to mozliwe)

Po co wyjmować ten podajnik ?

> [...]
pracy i
> spodziewa się, ze jej pracujący mąż weźmie wszystkie obowiązki ?

Pewnie że przejmnie tylko moim zdaniem ona wymaga od niego aby on był złotą
rączką
robił półki i to nie jakieś małe ale jak piszę autorka całkiem sporo.
Wiem że w naszym kraju przyjęło się że wszystko robimy sami
ale moim zdaniem zwykle kończy się to wzajemnymi pretensjami
zamiast rzeczowego rozwiązania problemu.

Mój poprzedni post był dość ostry ale jakoś nie mogłem powstrzymać się
z wykazaniem jak bardzo autorka wzmacnia to co naprawdę ma do powiedzenia.
Rozumiem że jest to związane z pewnym podejściem typu:
"Jak tyle mu nawrzucam a on zrobi połowę to będzie właśnie to o co mi
chodzi"
Taka komunikacja nie prowadzi do niczego dobrego bo zwykle efektem jest
postawa
krańcowa nic nie będę robił i strony zamiast do rozwiązania wspólnego
przechodzą do mocowania się które z nich wygrę tę bitwę.

Myślę że jesli tylko można to należy takich strategii unikać.

Pozdrawiam

Jacek

70. Data: 2005-01-28 07:16:28

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...] Jak często osuszacie brzeg wanny, w jakim celu
> i dlaczego nie całą wannę ?

Przypuszczam, że w celu niedopuszczenia do zalęgnięcia się grzyba na
silikonie/listwie uszczelniającej. Na reszcie wanny się nie zalęga. Ja nie
osuszam, wychodzę z założenia, że ma schnąć samo, a jak nie chce, to jego
strata - się wytnie :)

Yhy :( Patrz news:crtpjo$g44$1@nemesis.news.tpi.pl

> [...]
> - pracował. Teraz Luiza poszła do pracy i spodziewa się,
> ze jej pracujący mąż weźmie wszystkie obowiązki ?[...]

Mnie wygląda na to, że Luiza, odwalająca całą domowiznę (po przeczytaniu tej
listy naprawdę trudno mi wyobrazić sobie, co _jeszcze_ można zrobić w ramach
prac domowych :) i traktowana per "a co ty tam sprzątasz", cokolwiek się
zirytowała i zapostulowała na zasadzie "taaak? no to ok, może się
zamienimy". I raczej nie sądzę, żeby to był "postulat konstruktywny", raczej
próba uświadomienia.

Swoimi "mniesięzdawa" podzieliła się
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

Ciekawy serwis kulturalny !
jak wyegzekwowac widywanie dziecka!!!!!!
prawo matki do małego dziecka
Re: rozwód a dzieci
Wybór Zofii - niedziela 22:25 TVP1