Re: Test Było: Postulat dla męża

From: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Test Było: Postulat dla męża
Date: Fri, 28 Jan 2005 08:16:28 +0100

Użytkownik "idiom" <i...@v...pl> napisał w wiadomości
news:3100.00000277.41f924c8@newsgate.onet.pl...
> [...] Jak często osuszacie brzeg wanny, w jakim celu
> i dlaczego nie całą wannę ?

Przypuszczam, że w celu niedopuszczenia do zalęgnięcia się grzyba na
silikonie/listwie uszczelniającej. Na reszcie wanny się nie zalęga. Ja nie
osuszam, wychodzę z założenia, że ma schnąć samo, a jak nie chce, to jego
strata - się wytnie :)

Yhy :( Patrz news:crtpjo$g44$1@nemesis.news.tpi.pl

> [...] Domyślam się, że do niedawna mąż Luizy był jedynym
> żywicielem (bo jakiś żywiciel musiał chyba być....), czyli
> - pracował. Teraz Luiza poszła do pracy i spodziewa się,
> ze jej pracujący mąż weźmie wszystkie obowiązki ?[...]

Mnie wygląda na to, że Luiza, odwalająca całą domowiznę (po przeczytaniu tej
listy naprawdę trudno mi wyobrazić sobie, co _jeszcze_ można zrobić w ramach
prac domowych :) i traktowana per "a co ty tam sprzątasz", cokolwiek się
zirytowała i zapostulowała na zasadzie "taaak? no to ok, może się
zamienimy". I raczej nie sądzę, żeby to był "postulat konstruktywny", raczej
próba uświadomienia.

Swoimi "mniesięzdawa" podzieliła się
--
Hanka Skwarczyńska