Test Było: Postulat dla męża

From: "idiom" <i...@v...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Test Było: Postulat dla męża
Date: 27 Jan 2005 18:28:41 +0100

Tak sobie myślę nad postulatem Luizy i zastanowiły mnie dwie rzeczy. Pierwsza
bęzie tu, druga w post scriptum.

Część działań z tej listy jest dla mnie zaskakujaca, ale rozumiem, że z
alergikiem w domu tak trzeba.

Innych nie da się wytłumaczyć alergikiem.
Zdaję sobie sprawę, że nie jestem "reprezentatywną grupą" (bo jednocześnie
jestem jedynym żywicielem i jedynym dbającym o poważne sprawy domowe, a na
dodatek już jakiś czas temu doszłam do wniosku, że moje mieszkanie jest zbyt
duże, żeby mogło przy mnie błyszczeć ;) ), dlatego przeprowadzę na Was test:

pyt 1
Jak często osuszacie brzeg wanny, w jakim celu i dlaczego nie całą wannę ?

pyt 2
Czy po każdym praniu wyjmujecie podajnik do proszku? (przyznam się, że ja
dopiero po roku od zakupu pralki zorientowałam się, że jest to mozliwe)

pozdrawiam ;)

Monika

P.s.
Domyślam się, że do niedawna mąż Luizy był jedynym żywicielem (bo jakiś
żywiciel musiał chyba być....), czyli - pracował. Teraz Luiza poszła do pracy i
spodziewa się, ze jej pracujący mąż weźmie wszystkie obowiązki ?