Poszukuję !!!!

1. Data: 1969-12-31 23:59:59

Temat: Poszukuję !!!!
Od: Monika Duchniak <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o pomoc w znalezieniu leku na cukrzycę typ II (insulinoniezależna). Proszę o
podanie nazwy leku lub innego specyfiku np. ziołowego obniżającego poziom cukru we
krwi.Jestem ponadto rehabilitantem i mogę coś doradzić w tym kierunku.
Z góry dziękuję !!!!!!!

2. Data: 2001-04-15 06:41:57

Temat: Re: Poszukuję !!!!
Od: "Sławek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Duchniak" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
cukru we
> krwi.Jestem ponadto rehabilitantem i mogę coś doradzić w tym kierunku.

Najczęściej obecnie stosowanym i zalecanym lekiem jest metformina (preparat
Metformax), która uwrażliwia komórki na działanie insuliny. Wbrew dawnym
poglądom, nie ma zbyt wielu działań niepożądanych i występują one rzadko.
Ponadto pochodne sulfonylomocznika, które zwiekszają uwalnianie insuliny, o
podobnej skutecznoći np. glimepiryd (lek III generacji). I kilka innych. Ale
od strony działania biochemicznego najlepsza jest metformina. Serię
artykułów napisał na jej temat wybitny diabetolog prof. Ralph de Fronzo. Być
może są dostępne w Internecie. Streszczenia w Medline.

3. Data: 2001-04-16 12:15:50

Od: "Kamelot" <k...@s...multinet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
cukru we
> krwi.Jestem ponadto rehabilitantem i mogę coś doradzić w tym kierunku.

zobacz
http://www.cukrzyca.pl/
doskonały serwis...

4. Data: 2001-04-23 12:34:01

Od: "filip" <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kamelot" <k...@s...multinet.pl> wrote in message

> Użytkownik "Monika Duchniak" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
poszukaj jasło vilcacora lub ojciec Szeliga
sa to zioła peruwiańkie z andów na cukrzycę sa takze można to sprowadzic
musisz w wyszukiwarce sobie poszukać.
filip

KREON - BEZPLATNIE NA RECEPTE Z APTEKI
Droga zakazenia HIV.
laser w kosmetyce
pytanie o zeby
Moc \"kontaktow\" a moc szkiel okularowych.