Poszukuję ekipy do tynków tradycyjnych - okolice Pruszkowa

1. Data: 2005-09-21 07:49:52

Temat: Poszukuję ekipy do tynków tradycyjnych - okolice Pruszkowa
Od: "Jar" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tynki tradycyjne, cementowo wapienne, na zewnątrz budynku, powierzchnia ok.
200 m.kw. zacierane "na ostro". Miejsce wykonania - okolice Pruszkowa.
Zapewniam wodę, prąd i materiały. Termin wykonania - do ustalenia, ale
możliwe od już.

Poszukuję ekipy sprawdzonej i solidnej. Obcokrajowcy i domorośli fachowcy,
budzący na jedną robotę nie interesują mnie.

2. Data: 2005-09-21 18:40:03

Od: "Szymon" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jar" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Poszukuję ekipy sprawdzonej i solidnej. Obcokrajowcy i domorośli fachowcy,
> budzący na jedną robotę nie interesują mnie.

Na już nie da rady. Porządne ekipy mają zajęte terminy. Jedynie przyszły
rok. Jak chcesz, pisz na priv, to dam namiary.

Szymon

Czy tak można zrobić.
suszarki akt2!!!!!!!!!!!!!!!!!!
suszarki
Osprzęt do wanny - wylewka z przelewem + odpływ
odkurzacz zelmer elf