Poszukuje ksiazki

1. Data: 2001-01-06 20:39:06

Temat: Poszukuje ksiazki
Od: "MikePl" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich bardzo serdecznie!

Pisze do tej grupy pierwszy raz i poszukuje dla kogos ksiazki autorstwa p.
Longina Majdeckiego "Historia ogrodow". Podobno niemozliwoscia jest zdobyc
te ksiazke, jestescie dla mnie jedyna szansa.

Jesli ktos mialby te ksiazke i chcialby ja sprzedac, prosze o kontakt.

Pozdrawiam
Michal Karwanski mailto:m...@p...wp.pl

2. Data: 2001-03-27 16:41:04

Temat: Re: Poszukuje ksiazki
Od: Gala <g...@m...sggw.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ksišżka dostepna w Bibliotece Wydziału Ogrodniczego SGGW w Warszawie

Wiadomość napisana przez: MikePl:

Wirtualny ogrod.
Produkcja humusu
aktualizacja sklepu internetowego