Poszukuję leku.

11. Data: 2006-02-03 18:12:54

Temat: Re: Poszukuje leku.
Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pestifer" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
news:drvh58$84i$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Shalom" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> otoz nie uzalezniaja jesli nie sa przedawkowywane.

Nie pisz Waść bzdur . Jak sa opiodami to uzalezniają.Stosowane w sytuacji
j/w moze rzadziej niz stosowane dla rozrywki ale uzalezniaja.

12. Data: 2006-02-03 18:15:43

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Shalom" <a...@o...pl> napisal w wiadomosci

> Mam dosyc lazenia po lekarzach i proszenia sie, dlatego pisze tutaj. Chce
> najnormalniej w zyciu kupic lek lub recepte. To wszystko.

Nie wiem czy zdajesz sobie sprawe ale namawiasz do popelnienia przestepstwa.
Polecam wizyte w poardnii leczenia bolu. Wydaje sie to najlepsze rozwiazanie
w Twojej sytuacji.
Oczywiscie zakladam ze nie jestes uzalezniony od Dolarganu.

13. Data: 2006-02-03 21:54:24

Temat: Re: Poszukuję leku.
Od: "Joanna_" <janna3445<tnij>@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mialam przed kolonoskopia, szczerze mówiac nie znieczulilo mnie prawie wcale
ale przynajmniej fajnie mi sie leeecialoooo ;)

problem z pobraniem krwi
Mała interpretacja wyników
reklamacja usług stomatologicznych - pomocy
choroba Hodgkina
Zadyszka