Poszukuje przepisow oryginalnych dan wloskich

1. Data: 2001-11-30 13:33:49

Temat: Re: Poszukuje przepisow oryginalnych dan wloskich
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
news:3c078a97$1@news.vogel.pl...

> mechcia, moja gazeta przygotowywala tekst o kuchni wloskiej. No i akzali
mi
> isc do tej rest, bo ponoc najlepsza w Polsce. Celem sprawdzenia
zadzwonilam
> do Maklowicza i ten wiesc potwierdzil. Rzeczywiscie, kazdy produkt jest
> wloski. I nienajgorsza. W Warszawie tez sie otworzyli:-)
> Kaska

to zazdroszcze:)))

Mechcia

1. Data: 2001-11-30 13:34:30

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MechaGodzilla <m...@n...pl.NOSPAM> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9u68lr$f3a$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-11-30 13:39:21

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Celem sprawdzenia zadzwonilam
> do Maklowicza i ten wiesc potwierdzil.

Ooooooooooooo, rozmawiałaś z Makłowiczem?
I jak? W programach wydaje się byc sympatycznym facetem a w realu? Nie jest
zarozumiały?

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-11-30 13:48:12

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9u81vu$ogb$...@n...tpi.pl...

> Ooooooooooooo, rozmawiałaś z Makłowiczem?
> I jak? W programach wydaje się byc sympatycznym facetem a w realu? Nie
> [...]
Nie wiem, chyba nie jest zarozumialy. Chociaz nie wiem jak sie zachowuje do
tzw. zwyczajnych ludzi. Ale ja za nim nie przepadam:-)))

1. Data: 2001-11-30 13:51:08

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, chyba nie jest zarozumialy. Chociaz nie wiem jak sie zachowuje
do
> tzw. zwyczajnych ludzi. Ale ja za nim nie przepadam:-)))

rozumiem ze Ty nalezych do tych tzw. niezwyczajnych...
no no no...............

Mechcia

1. Data: 2001-11-30 13:53:41

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MechaGodzilla <m...@n...pl.NOSPAM> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9u82si$5ig$...@n...tpi.pl...

> rozumiem ze Ty nalezych do tych tzw. niezwyczajnych...
> no no no...............
>
> Mechcia
mechcia nie czep sie:-))) Ja jestem po prostu koelzanka z branzy - to zawsze
jest inaczej:-))) Kaska

1. Data: 2001-11-30 14:45:04

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>mechcia nie czep sie:-))) Ja jestem po prostu koelzanka z branzy - to zawsze
>jest inaczej:-))) Kaska

NIE MA zwyczajnych ludzi

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-30 14:53:17

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:k...@4...com..
.

> NIE MA zwyczajnych ludzi
>
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana
I tu racja Krysia!
Calkowicie sie zgadzam (dlatego dodalam tzw)

http://www.binaries.net

1. Data: 2001-11-30 20:33:50

Od: "sassanach" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@h...com> napisał w wiadomości

> Zgadzam sie. Naprawde nie sil sie bo "wloszczyzna" jaka znaja i tak ci nie
> wyjdzie. A po cichu pewnie licza na dobry polski obiad.
>
> ******
> m-gosia
> ******

Wlaśnie, wlaśnie. Moze ktoś chce przypadkiem przepis na "paluchy a'la
Wolodyjowski". Iscie (staro)polskie danie ;-), ze schabu.

Pozdrówka
Sassenach

1. Data: 2001-11-30 22:24:56

Od: "Kasia L." <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Slocka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Katarzyna Nowak"

> Która to?
> Pozdrawiam, Asia

Na prawdę nie możesz zdradzić jak się nazywa? Najlepsza w kraju i to do tego
w Krakowie- muszę sama się przekonać. Nie bądź taka i się podziel.

Kasia L

zalewa do łososia
sos serowy-nareszcie zrobilam
Garnki