Poszukuję przepisu na cistka skwarkowe.

1. Data: 2000-11-13 20:05:09

Temat: Poszukuję przepisu na cistka skwarkowe.
Od: Wiesław Rogoziński <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po wytopieniu słoniny pozostają skwarki - słyszałem że można zrobić z nich pyszne
ciasteczka, ale nistety nie znam przepisu.
Może ktoś pomoże???.
--
e-mail: k...@w...pl

1. Data: 2000-11-13 20:54:41

Temat: Re: Poszukuję przepisu na cistka skwarkowe.
Od: "Katarzyna Kikowska" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ciastka przez maszynkę.
1 kg mąki
35 dkg cukru
40 dkg tłuszczu ( zmielone skwarki i margaryna - roztopić) można same
skwarki, mi bardziej smakuje pół/pół z margaryną.
2 jajka
1 proszek do pieczenia
trochę soli
trochę śmietany
Zwykle do połowy ciasta dodaje kakao. Ciasto zagnieść,
wziąć pomocnika do kręcenia maszynką (do mięsa, kupuje się tylko nakładkę i
przesuwając otrzymujemy różne kształty ciastek). Samemu nożem odcina się
ciasto i układa na blaszce.A że ciasta sporo przydał by się drugi pomocnik
do pieczenia. Ciastka te mogą poleżeć w jakimś woreczku dość długo. Moja
mama je zawsze lukruje, ja uważam, że i tak są słodkie, więc tego nie
robię.
Pozostaje mi życzyć smacznego.
Kasia.

Użytkownik "Wiesław Rogoziński" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
pyszne
> ciasteczka, ale nistety nie znam przepisu.

Re: Sałatki
Re: B12
Re: wariacje na temat hamburgerów
Słonina wędzona