Poszukuję róży.

Data: 2004-11-07 21:35:40
Temat: Poszukuję róży.
Od: "monis" <m...@U...snd.pl>

Witam wszystkie forumowiczki.
Mam ogromna prosbe, poszukuje schematu pojedynczej rózy w wysokim wąskim
flakonie. Gdzies widziałam ten wzór na necie, ale jak go teraz potrzebuję,
to znikł i nigdzie nie mogę go znaleźć:) Róza jest podobna bardzo do tej
Single Red Rose (Dimensions)
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=54435,
ale jest bez gipsówki i nie taka rozwinięta. Będę wdzięczna za wzór.
Pozdr. Monika z Lublina.
m...@s...pl