Poszukuję treści artykułów z Muratora...

1. Data: 2003-12-10 15:11:37

Temat: Poszukuję treści artykułów z Muratora...
Od: "Jar" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli masz i jesteś się w stanie podzielić treścią tych artykułów to byłbym
bardzo wdzięczny.
- 12/1999 "Gdzie szukać sprawiedliwości."
- 07/2000 "O odpowiedzialności cywilnej, czyli, jak powetować sobie szkodę."
- 09/2000 "Jak dochodzić odszkodowania od wykonawcy ?"

Jar

1. Data: 2003-12-11 15:23:12

Temat: Re: Poszukuję treści artykułów z Muratora...
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - 07/2000 "O odpowiedzialności cywilnej, czyli, jak powetować sobie szkodę."
> - 09/2000 "Jak dochodzić odszkodowania od wykonawcy ?"

Witam! Mam Muratora nr.12/99 i 09/2000. Napisz na priv. pzdr.

1. Data: 2003-12-11 15:38:25

Od: "Jar" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam! Mam Muratora nr.12/99 i 09/2000. Napisz na priv. pzdr.
Ale co mam napisać na priva ?

1. Data: 2003-12-11 19:03:54

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Ale co mam napisać na priva ?

Czy chcesz abym Ci zreferowała te artykuły. czy zeskanowała ? Nie wszyscy są
tematem zainteresowani. artykuły są długie, po co zaśmiecać grupę. Zresztą jak
chcesz, to Ty potrzebujesz.

1. Data: 2003-12-15 20:39:10

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - 07/2000 "O odpowiedzialności cywilnej, czyli, jak powetować sobie szkodę."
> - 09/2000 "Jak dochodzić odszkodowania od wykonawcy ?"

Witam!
Wysłałam Ci ponownie 8 plików skompresowanych z 2MB do 1MB. Poprzednie pliki
nie wróciły do mnie, były w formacie TIF. Jeśli dostaniesz pocztę, proszę
potwierdź. Gdybyś nie dostał, to mogę Ci wysłać pocztą, np. na poste restante.
pzdr.

[waw] wujka za spawarka
new free usenet server
rolety materiałowe - odliczenia
Alarmy, takie tansze
porysowany zlew emaliowany - jak to naprawić?