Poszukuję tzw."sędziego kompetentnego" w Warszawie

1. Data: 2002-05-27 15:42:22

Temat: Poszukuję tzw."sędziego kompetentnego" w Warszawie
Od: "Katarzyna R." <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy Państwo !
Jestem z Warszawy i poszukuję kogoś do pomocy w ocenie wypowiedzi badanych
przeze mnie do pracy mgr-skiej dzieci w wieku : 7,10 lat na temat: Co to
jest miłość ? Dzieci było 80, ale kategorii jest też sporo.

Dawno już skończyłam kurs studiów i nie czuję się wprawna w tej pracy, która
ciągnie się za mną już bardzo długo i ciężko.

Jeśli jesteś psychologiem lub prawie psychologiem, mieszkasz w Warszawie lub
w pobliżu, podoba Ci się temat i masz trochę czasu to proszę Cię o pomoc.
Mogę zapłacić pewną kwotę - do ustalenia.

Kontakt ze mną: e-mail: j...@c...pl lub tel.: 811-61-49.

Dziękuję. K. Rudzińska.