Potówki?

1. Data: 2007-06-02 20:04:53

Temat: Potówki?
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W środę chyba wieczorem zauważyłam na plecach pełno czerwonych plamek.
Wyglądają na potówki, o ile mogę to stwierdzić wyginając się przed lustrem.
Jest ich bardzo dużo, tworzą coś w rodzaju litery V - od ramion mniej więcej
do połowy pleców. Są czerwone. Myślę, że mogły wystąpić po tych upałach
ostatnich, aczkolwiek nigdy wcześniej coś takiego mi się nie przytrafiło.
Smaruję roztworem sody (łyżeczka na szklankę wody), ale jakoś nie widzę,
żeby pomagało.
W necie mało jest na ten temat informacji, a jak są to głównie o dzieciach,
nawet nie mam zdjęć żeby porównać.

Czy to może być coś innego, czy to nic groźnego? Trochę swędzi, i
najchętniej bym czymś posmarowała, ale nie wiem czym. Jeśli do poniedziałku
nie zejdzie, to pójdę chyba do dermatologa, tylko czy warto lekarce głowę
zawracać?

Maja

2. Data: 2007-06-03 07:48:54

Temat: Re: Potówki?
Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> poniedziałku
> nie zejdzie, to pójdę chyba do dermatologa, tylko czy warto lekarce głowę

Pudroderm-złagodzi swędzenie (w aptece, bez recepty, ok 9 zł). Jeśli nie
zniknie, nie wiesz co to jest to my tu po opisie Cie nie wyleczymy. Skoro
nie masz pewności, że to tylko potówki to śmignij do lekarza.

--
c...@p...pl
gg 6451317

"Życie nieświadome nie jest warte tego,