Morfologia - prośba o interpretację.

1. Data: 2007-06-01 12:13:38

Temat: Morfologia - prośba o interpretację.
Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2007-06-01 12:27:58

Temat: Re: Morfologia - prośba o interpretację.
Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

przepraszam, za szybko mi się kliknęło.

Właśnie odebrałam wyniki, gdzie wartość MCHT, NEUT są za niskie, a LyMPH% i
MXD za wysokie

WBC - 4,7
RBC - 4.56
HGB - 13
HCT - 40,7
MCV - 89,3
MCH - 28,3
MCHC - 31,9 L
PLT - 229
LYMPH% - 47,8 H
MXD% - 13,3 H
NEUT% - 38,92 L
LYMPH# - 2,2
MXD# - 0,6
NEUT# - 1,9 L

mam 33 lata, nie palę, waga normalna.
Szybko się męczę i mam wiecznie zimne odnóża - to w sumie jedyna dolegliwość.

pozdr.Hania

3. Data: 2007-06-01 21:08:54

Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysokie MXD świadczy o tym, że maszyna nie mogła sobie poradzić z
zaklasyfikowaniem sporej części krwinek do odpowiednich kategorii.
Taki wynik nie pozwala na rzetelną interpretację.
Trzeba koniecznie zrobić ręczny rozmaz.

Pozdrawiam
Piotr

4. Data: 2007-06-03 13:31:47

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr <e...@t...pl> napisał(a):

> [...]
> zaklasyfikowaniem sporej części krwinek do odpowiednich kategorii.
> Taki wynik nie pozwala na rzetelną interpretację.

dziekuje za poswiecony czas Piotrze.
aaaa-ha, poszlam z tym do kardiolog i nie miala tego typu watpliwosci :(
jedynie na usg serca wyslala. Coraz bardziej optuje za wykasowaniem sie z
chorej kasy, ktora i tak psu na bude...

h.

??? Leczenie bólu neurogennego ???
Wyrostek czy co to może być?