Poszukuje dobrego neurologa

1. Data: 2007-05-31 19:08:14

Temat: Poszukuje dobrego neurologa
Od: "Drox87" <gorzasty(mozesz to wyciac)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jestem z Wrocławia i poszukuje mozliwie najlepszego neurologa. Najlepiej w
okolicy, lecz nie koniecznie. Musze skonsultowac jedna osobe, ktora cierpi
orgomnie na nerwobole. Do tej pory odwiedzilem okolo 7 lekarzy i jedyne co
sie udalo ustalic to ze to walsnie ta dolegliwosc. Niestety leki
przepisywane przez nich, jak tez ich samo podejscie do pacjenta, pozostawia
wiele do zyczenia. jestem gotow duzo zaplacic byle tylko ktos rzeczywiscie
chcial i pomogl. Zalezy mi bardzo na czasie. Z gory serdecznie pozdrawiam i
dziekuje.

Drox87

2. Data: 2007-05-31 19:19:52

Temat: Re: Poszukuje dobrego neurologa
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chcial i pomogl. Zalezy mi bardzo na czasie. Z gory serdecznie pozdrawiam

Jest tu jeden specjalista neurolog. Marek Bieniek się nazywa...

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

3. Data: 2007-05-31 19:47:25

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Drox87" <gorzasty(mozesz to wyciac)@o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pozostawia wiele do zyczenia. jestem gotow duzo zaplacic byle tylko ktos
> rzeczywiscie chcial i pomogl. Zalezy mi bardzo na czasie. Z gory

ŁÓDŹ - ul. Brzoskwiniowa 3, tel. (0-42) 658 97 96, k. 0 503 012 819
dr Krzysztof Krupka, świetny neurolog, zdecydowanie pomoże.
Pozdrawiam Jurek M.

4. Data: 2007-05-31 19:55:25

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 31 May 2007 21:47:25 +0200, Jurek wrote:

> ŁÓDŹ - ul. Oembfxjvavbjn 3, gry. (0-42)
> dr Xemlfmgbs Xehcxn, świetny neurolog, zdecydowanie pomoże.
> Pozdrawiam Jurek M.

Jeśli chcesz porady pseudodietetycznej, to posłuchaj Jurka. Jeśli
oczekujesz porady prawdziwego lekarza - daj sobie spokój.

Jurek, jest naganiaczem paranaukowej sekty tzw "optymalnych", według
których całe zło na świecie jest spowodowane tym, że ludzie jedza za
dużo węglowodanów i białek, a za mało tłuszczów. Twierdzą oni, że dieta
wysokotłuszczowa leczy wszystkie możliwe choroby, w tym nowotwory,
infekcje (łącznie z AIDS), choroby autoimmunologiczne. Grupa ta jest
zainteresowana zbytem na swoje produkty - porady paramedyczne i
paradietetyczne, książki, oraz zainteresowaniem usługami hotelarskimi,
jakie oferują, więc Jurek prowadzi agitację.

Z całą pewnością we Wrocławiu znajdziesz dobrego neurologa, bez powiązań
z paranaukową sektą.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

5. Data: 2007-05-31 19:56:48

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 31 May 2007 21:19:52 +0200, Dr.Endriu wrote:

> Jest tu jeden specjalista neurolog. Marek Bieniek się nazywa...

Jestem, ale nie mieszkam we Wrocławiu i nie prowadzę prywatnej praktyki.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

Dziwne objawy po przebudzeniu
pylenie-alergia w 2007
kulkowate zgrubienie na krtani
operacja przegrody nosowej wroclaw vs swidnica
Dzyndzel w gardle