Dzyndzel w gardle

1. Data: 2007-05-31 06:17:50

Temat: Dzyndzel w gardle
Od: "olleo" <o...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eee mam pytanie. Jak sie nazywa ten dzyndzel w gardle i jakim cudem przez
noc mi sie on tak mocno powiekszyl, ze dzis rano czuje, jakbym mial kluche w
gardle i musze co chwila przelykac?
Cholera przez to, ze nie wiem, jak sie nazywa, to nawet nie moge informacji
poszukac.

--
Olleo

2. Data: 2007-05-31 06:33:37

Temat: Re: Dzyndzel w gardle
Od: "diplodok" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

moze masz penisa w gardle

3. Data: 2007-05-31 06:55:36

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olleo" <o...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> gardle i musze co chwila przelykac?
> Cholera przez to, ze nie wiem, jak sie nazywa, to nawet nie moge

Chodzi ci zapewne o jezyczek. Rzeczywiscie, gdy spuchnie czlowiek ma
wrazenie, ze go polknie/sie udusi. Sprobuj, tak jak przy infekcji migdalkow,
plukac gardlo woda utleniona (mozna rozcienczyc woda, ale skuteczniej jest
sama woda utl.)

Iwona
//Kazda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widza tylko jedna.//
- Schutzbach
www.kociszce.ao.pl

4. Data: 2007-05-31 07:27:27

Od: "olleo" <o...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
migdalkow,
> plukac gardlo woda utleniona (mozna rozcienczyc woda, ale skuteczniej jest

A moze spryskiwac sola morska do gardla? Utleniona niestety nie dysponuje.

p.s. woda utleniona juz jest roztworem (do kupienia zdaje sie jakies 3%) -
juz 17% wypali gardlo ;)
--
Olleo

5. Data: 2007-05-31 07:41:18

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> p.s. woda utleniona juz jest roztworem (do kupienia zdaje sie jakies 3%) -

Co do soli nie wypowiem sie.
W aptece jest dostepna oczywiscie woda utl.3% - stosuje sie m.in. wlasnie do
plukania gardla (17% nie radze stosowac!!! -i zdaje sie, ze takiej nie
sprzedaja w aptece, predzej chyba w chemicznym sklepie do utleniania
wlosow).

Czym czyścić ranę po zabiegu?
Suchy zębodół
antydepresanty na przedwczesny wytrysk