Suchy zębodół

1. Data: 2007-05-30 23:15:34

Temat: Suchy zębodół
Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam mieć usuwaną górną trójkę. Czy duże jest ryzyko suchego zębodołu? Po jakim
czasie od wyrwania taki suchy zębodół się robi? I co wtedy? Miałem już usuwaną
kiedyś górną dwójke i czwórkę, a także dolne szóstki i siódemki i zawsze było ok.
adam

2. Data: 2007-05-31 05:35:00

Temat: Re: Suchy zębodół
Od: Radosław Rossa <r...@N...SPAM.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kiedyś górną dwójke i czwórkę, a także dolne szóstki i siódemki i zawsze było

A jak wpadłeś na taki pomysł?
Jeżeli dotychczas nie miałeś zapalenia zębodołu, nie masz problemów z gojeniem,
zastosujesz się do zaleceń poekstrakcyjnych i przede wszystkim po ekstrakcji nie
będziesz palił tytoniu, to ryzyko jest niewielkie.
A jeżeli będziesz miał pecha to sam sobie i tak nie pomożesz - wtedy czym
prędzej do dentysty.
Pzdr.
RR :-)

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 000746-0, 2007-05-30
Przetestowano na: 2007-05-31 07:35:06

antydepresanty na przedwczesny wytrysk
Salmonella
EKG - pytanie