Potrawy dla niejadków...

1. Data: 2006-11-29 14:16:03

Temat: Potrawy dla niejadków...
Od: "SMi" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Czy ktoś może polecić, poddesłać przepisy na smaczne śniadania i kolacje dla
10-letniej niejadki ?

Może jakaś stronka www ?

Serdecznie pozdrawiam
SMi
Odpowiadając wywal po (at) >poczta dot<

2. Data: 2006-11-29 14:41:17

Temat: Re: Potrawy dla niejadków...
Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SMi" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie,
>
> Czy ktoś może polecić, poddesłać przepisy na smaczne śniadania i kolacje
> dla 10-letniej niejadki ?

Ad.1. pl.rec.kuchnia

Ad.2. Co to znaczy smaczne? Rózne rzeczy rózne dzieci lubią...

Ad.3. Co to znaczy "niejadek"? Może ona jada tyle, ile jest jej potrzeba? A
moze atmosfera w domu nie sptrzyja jedzeniu? A moze "biedny niejadek" jest
co chwila podkarmiany to cukierkiem, to bułeczką, to pomidorkiem?

DJD
wróg pojecia "niejadek" (sam tak zawsze klasyfikowany)

3. Data: 2006-11-29 15:50:49

Od: "Hermiona" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SMi" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie,
>
> Czy ktoś może polecić, poddesłać przepisy na smaczne śniadania i kolacje
> dla 10-letniej niejadki ?

To co lubi najbardziej.

Katarzyna

4. Data: 2006-11-29 19:36:08

Od: "Mermaind" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"SMi" <b...@m...pl> wrote in message
> Czy ktoś może polecić, poddesłać przepisy na smaczne śniadania i kolacje
dla
> 10-letniej niejadki ?

Pojęcia nie mam :)
Moje niejadki (zachudzone, pediatrzy zgłaszali niedowagę, kazali robić
badania itp.) jadły to, co było akurat w domu ;) Jak nic nie smakowało, to
głodowali ;) Choć trochę się orientuję, co lubią bardziej, a co mniej... Ale
ogólnie wszystko co ugotowałam, miało być smaczne ;) co najwyżej mogli nie
jeść :))) Unikam tylko gotowania tego, czego większość rodziny nie lubi, a
reszta może bez tego żyć: czyli wątróbki ;)

Oszalałabym, jakby miała każdemu dogodzić ;) szczególnie, że potrafią
najpierw zajadać się czymś, a potem zmienić zdanie :))) Moja 11 latka
najpierw żywiła się wyłącznie serem, a ostatnio przydybałam ją, jak pędzluje
mięcho z dużą ilością świeżej cebuli ;)

Smaczna kolacja, jak już ruszy mnie do kuchni, to płatki 5 zbóż Bio (lub coś
w tym stylu) ugotowane na mleku z dodatkiem rodzynek i innych bakalii. A
śniadanie to kanapka z białym serem i dżemem własnej roboty. Nie wiem tylko,
czy to zdrowe ;)

Pozdrawiam
Jola

5. Data: 2006-11-29 22:13:23

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"SMi" <b...@m...pl> wrote in message
> Czy ktoś może polecić, poddesłać przepisy na smaczne śniadania i kolacje
> dla 10-letniej niejadki ?

a co teraz je? bo jak choc troche to byc monotonnym.
dawac stale to samo.

iwon(K)a, teraz na etapie codziennego serka z miodem
rano (do nastepnego rzutu na cos innego)

6. Data: 2006-11-30 07:07:27

Od: "IAN GROUP Działki" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moja cora tez jest 10 letnim niejadkiem, mam z nia problem.( zaznaczam, ze
ona wcale nie je slodyczy, bo nie lubi, wiec sie nie zajada cukierkami ).
Ona poprostu wydziwia przy jedzeniu, tego nie lubi, to takie , to owakie (
twarde, malo przyprawione, itp ).
Ostatnio jednak corka sama mi nasunęła pomysł, zaczela sie martwic, ze inne
kolezanki w lecie byly bardziej opalone, maja dluzsze wlosy, itp, wiec
powiedziałam jej, ze one jedza warzywa, owoce i wszystko co rodzice im
podaja.Jakos dziwnym trafem, rzeczy ktorych wczesniej nie lubila zaczely jej
smakowac, oczywiscie nadal wydziwia, ale juz znacznie mniej i je praktycznie
wszystko.
Wczesniej mialam problem, bo jadla tylko to co lubila a to naprawde malo
urozmaicone menu, podawac ciagle te same produkty.
Sproboj, zrobic cos podobnego, zastanow sie, co ona lubi, co jej
imponuje, moze jakies postaci z bajek, filmow, powiedz jej, ze one
np.zostaly aktorkami, bo sie dobrze uczyly a zeby sie dobrze uczuc nalezy
jesc, itp.
Ja mojej corce caly czas takie rzeczy gadam i to pomaga, nie mam zamiaru juz
jej kroic cos na kawalki i podawac do buzi, bo uwazam, ze jest duza
dziwczynka i powinna sama wiedziec , ze ma jesc.

Pozdrawiam
Eliza ( Oliwia 9, 7 )

7. Data: 2006-12-02 12:26:29

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

IAN GROUP Działki napisał(a):

> Ja mojej corce caly czas takie rzeczy gadam i to pomaga, nie mam zamiaru juz
> jej kroic cos na kawalki i podawac do buzi, bo uwazam, ze jest duza
> dziwczynka i powinna sama wiedziec , ze ma jesc.

A, ja swojemu synowi gadam, gadam i nic. Nie je kompletnie warzyw, z zup
tylko pomidorowa i rosół, drugie, kotlety schabowe, piers z kurczaka,
kopytka, nalesniki. Na tym koniec, a makaron, ale nie moze byc skazony
cebula, jedynie pomidorami, bron bozee bazylia. Szlag mnie juz trafia,
bo jak ja mam ochote na cos innego, to mam w domu 2 obiady. Z drugiej
strony, pamietam, ze ja jadłam identycznie;-)Zmieniło mnie sie po 18
roku zycia.
--

Gosia

8. Data: 2006-12-02 15:20:31

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 02 Dec 2006 13:26:29 +0100, Gosia Plitmik <p...@o...pl>
wrote:

> [...]
> bo jak ja mam ochote na cos innego, to mam w domu 2 obiady. Z drugiej
> strony, pamietam, ze ja jadłam identycznie;-)Zmieniło mnie sie po 18

A ja się po 40-tce dorobiłem w domu wegetarianina i mam przerąbane, bo
drugiego obiadu gotować mi się nie chce.

Borek
--
http://www.chembuddy.com/?left=BATE&right=pH-calcula
tor

9. Data: 2006-12-04 08:27:10

Od: "Ewa Bieniek" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik <p...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> bo jak ja mam ochote na cos innego, to mam w domu 2 obiady. Z drugiej
> strony, pamietam, ze ja jadłam identycznie;-)Zmieniło mnie sie po 18

Moja córka (7 lat) ma identyczny zestaw zjadliwych potraw :-)

ksiazka uswiadamiajaca - dla dziecka
MI5 Persecution: Bizarre magazine
are wombats good?
where are wombats?