Potrawy powyzej 500 kalorii

1. Data: 2001-08-19 20:50:19

Temat: Potrawy powyzej 500 kalorii
Od: "KG" <k...@r...rz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam sporą niedowage, więc chciałbym poznać więcej nowych
przepisów na potrawy, których porcje maja co najmniej pięćset
kalorii oraz dużą ilość białka i innych składników potrzebnych na
przyrost masy. Jakie dania główne, sałatki itp. polecilibyście? :)

Pozdrawiam!

Kuba (Kave)

--
SMS za 5 zl dla powodzian - nr 7511

1. Data: 2001-08-19 23:19:40

Temat: Re: Potrawy powyzej 500 kalorii
Od: "Jacek" <l...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KG <k...@r...rz.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9lp8m1$aqg$...@n...tpi.pl...
> przyrost masy. Jakie dania główne, sałatki itp. polecilibyście? :)
czesc Kubusiu:-)))
Dania glowne nie wiem... slatki chyba od razu odpadaja, poniewa chyba sam
majonez musial by w nich byc aby mialo to 500kcal no a polecam mrozona
kawe... wspanialy rpzepis na przepyszna kawusie podala Kaliope:-) jest
gdzies tam na grupie:))))

Pozdrawiam
Jacek

1. Data: 2001-08-20 06:54:31

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KG" <k...@r...rz.pl> napisał w wiadomości
[...]
:
: Pozdrawiam!
:
: Kuba (Kave)

Moze kulturysta nie bedziesz, ale polecam strone http://www.kulturystyka.pl
tam napewno znajdziesz przepisy na przyrost miesni.

Podgladajac z chorobowego
Wilma

Potrawy powyzej 500 kalorii
Wróciłam z tego Wiednia, hehe