Potrzebny przepis na pieczarki.

1. Data: 2002-12-16 14:27:39

Temat: Potrzebny przepis na pieczarki.
Od: "Anna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Jak w tytule. Chciałabym zrobić coś z pieczarek. Najlepiej sałatkę.
Wszystkie stare przepisy mi się znudziły, czas na coś nowego.

Anna S.

1. Data: 2002-12-16 15:34:24

Temat: Re: Potrzebny przepis na pieczarki.
Od: "Monika" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy to nowe czy stare ale:
30 dkg pieczarek (zetrzeć na tarce i z cebulką, solą i pieprzem /wg uznania/
na masełku poddusić tak, żeby odparował sok);
30 dkg marchewki (ugotować, obrać i zetrzeć na tarce);
[na tarce z dużymi oczkami zarówno pieczarki jak i marchew]
5 jajek (ugotować na twardo i posiekać drobno);
troszkę posiekanej cebulki wg uznania;
dość dużo majonezu
wszystko wymieszać, posolić i szamać.
Nie ma to wyglądu, ale smak!

--
__________
Monika_O

1. Data: 2002-12-16 15:58:02

Od: walkie <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna wrote:
> Witam.
>
> Jak w tytule. Chciałabym zrobić co? z pieczarek. Najlepiej sałatkę.
> Wszystkie stare przepisy mi się znudziły, czas na co? nowego.
>
> Anna S.

A ja robie inaczej - utrzec pieczarki na grubych oczkach i poddusic,
odparowac wode. Zolty ser zetrzec na grubych oczkach. Wymieszac z
ostudzonymi pieczarkami, dodac zielony groszek i majonez. Doprawic.

Walkie!

1. Data: 2002-12-16 16:04:08

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

na www.puszkkka.vege.pl jest 17 przepisow, ja wyprobowalam ponizszy i go
uwielbiam!!!

sałatka pieczarkowa

składniki:

duzo podgotowanych pieczarek
2 pęczki szczypioru
6 jajek na twardo
majonez
sol i pieprz
Przepis:
składniki podziabac, przed podaniem schlodzic.
Nadesłał(a): Rena , dnia: 2002-11-19
Źródło / autor: podała Magda, ale źródło nieznane

1. Data: 2002-12-16 16:06:40

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <a...@p...onet.pl> napisała:
> Jak w tytule. Chciałabym zrobić coœ z pieczarek. Najlepiej sałatkę.
> Wszystkie stare przepisy mi się znudziły, czas na coœ nowego.

Kiedys AgataW. przygotowala miks, co mozna zrobic z pieczarek;
zapoznaj sie z tym:
http://minilien.com/?Mul6yvs0Vv

Ja natomiast ostatnio robilam pyszna salatke z pieczarek wg przepisu
Magdy, czyli m...@p...ckp.pl:

4 jajka na twardo
puszka kukurydzy
25-40 dag pieczarek
biała część pora,
(mozna dac 2 ogorki kiszone)
majonez.

Pieczarki pokroić i poddusić na oliwie. Dodać jajka na twardo i pozostałe składniki.
Doprawić i przed podaniem schłodzić!

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-12-16 17:31:41

Temat: Odp: Potrzebny przepis na pieczarki.
Od: "Anna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy pieczarki można łączyć z serem feta? Czy ktoś próbował?

Anna S.

1. Data: 2002-12-16 19:04:43

Od: "@gi" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" >
> Jak w tytule. Chciałabym zrobić coś z pieczarek. Najlepiej sałatkę.
> Wszystkie stare przepisy mi się znudziły, czas na coś nowego.

może być na gorąco?
musisz kupić pieczarki z dużym kapeluszem, umyć, obrać, odciąć ogonki.
Pokroić ogonki, cebulkę, podsmażyć na maśle a następnie jak nadzienie będzie
jeszcze gorące wymieszać z serem rokpol. Nałożyć nadzienie do kapeluszy,
zawinąc w folię aluminiową, ale nie szczelnie - muszą być otwory, żeby
odparowało, wkładasz do piekarnika - kapelusze muszą być miękkie a nadzienie
roztopione. Pycha:-)))))))
smacznego
@gi

1. Data: 2002-12-16 19:38:27

Od: "AnnaK" <a...@U...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja salatka jest z surowych pieczarek, sosu majonez
+ smietana, soli i natki pietruszki. Soli dosc duzo, bo pieczarki
potrzebuja, ale oczywiscie do smaku.
Pieczarki pokroic dosc grubo, skropic cytryna, polaczyc z sosem i pietruszka
i wstawic do
lodowki, zeby sie przegryzla (na godz. lub dwie). Uwielbiam, mniam, mniam.

Anka Pruszkowianka

1. Data: 2002-12-16 20:58:51

Od: "Anna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za przepisy. Ja mogę podzielić się swoim ulubionym, niestety ostatnio
mi się przejadł.
Sałatka południowa. Pycha.
http://www.lochow.com.pl/kuchnia/salatki/poludniowa.
htm

Anka S.

1. Data: 2002-12-16 21:23:56

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy pieczarki można łączyć z serem feta? Czy ktoś próbował?

pieczarki nadziewane serem feta

Składniki:

pieczarki
ser FETA
maselko
salata (zielona, czerwona, karbowana, plaska i jaka kto chce i lubi)

sos do salaty:
ocet winny, oliwa, ocet balsamiczny i przyprawy
Przepis:
Z pieczarek odrywamy nozki a w kapelusze nakladamy serek feta (z czubkiem)
i na sam wierzch troszke masla (tyle co z noza na smarowanie kromki chleba).
Zapiekamy az feta na wierzchu bedzie leciutko brozowa (uwaga na
spod -podlozyc folie zeby sie nie przypalilo). Podczas zapiekania rwiemy
salate na kawalki i mieszamy z sosem. Zostawiamy do "przegryzienia".
Podajemy pieczarki na salatcie z sosem i ew. przybraniem.
Nadesłał(a): Rena , dnia: 2001-06-05
Źródło / autor: grupa dyskusyjna pl.rec.kuchnia,autor:"Justyna Goworek"

mrozenie.-pytanie
Gdzie kupic w Warszawie agar?
Bony
Dzień dobry!